Oj, är jag en i gänget nu? Gick rätt snabbt, fast efter gårdagens tokchattande från min sida trots att jag har ett jobb och en hel massa annat att sköta så... Vet inte om jag vill och kan det men lite vid sidan så kan jag nog inte låta bli helt...
Har varit på en jättebra Depeche Modekonsert ikväll!
Vi har nog inte bestämt lokal iaf. Jag hade ångest över lokalen idag, kändes inte rätt, tänkte lite på det igår också. Fick sen veta att det är Sthlm Marathon det datum vi har för Långholmen - droppade det för fästmannen som reagerade. Blev då först glad - då kunde vi köra på Kristinehov istället, fast sen blev jag osäker igen. Ringde Löparkansliet som inte trodde det skulle bli några problem för oss... lite tillbaka på ruta 1 igen.
på dm-konserten var det en massa coola projektioner som fond bakom dem på scenen - blev då mer inne på något mer modernt, som långholmenlokalen... fast kanske är det negativt att ta pingstafton då det med klämdagen 5 juni blir en långhelg ihop med nat.dagen och folk kanske är bortresta då? (kristinehov bokat 20 maj och långholmen 3 juni).
om ni vill och orkar kolla på fler bilder:
Sätt ihop dessa två rader så ska det fungera:
pg.photos.yahoo.com/ph/marska.rm/album
?.dir=/c159&.src=ph&.tok=phlVpeEB5xZx1SYh
och likadant här:
pg.photos.yahoo.com/ph/marska.rm/album
?.dir=/a298&.src=ph&.tok=phrYpeEBl9lMALea
(långholmen har fönster i taket och väggen mittemot murväggen är en öppningsbar vikvägg mot kafédel med hela fönsterväggar ut mot gräsplan)
oj vad jag skriver och tjatar...
kram och godnatt (om ingen svarar medan jag tar ut linser och bort smink
)
sorry att jag inte riktigt svarade på vad ni andra skrev, får återkomma
PS lilla kanin (?), du har ett gulligt namn! DS
förresten Lapinette: skrev du inte i en fototråd att du anlitat oratio någonting som fotograf? det var dem jag menade i alla fall och det står att de på något sätt håller till på universitetet, de har väl sin studio där på området eller så