Bilder från vårt bröllop
Nu har jag hittat hit!Izunia har för mig att jag har läst att du ska gifta dig 12 aug?!Jag ska nämligen gifta mig då..Gemma väldigt vackert och smakfullt bröllop!
Nu har jag hittat hit!Izunia har för mig att jag har läst att du ska gifta dig 12 aug?!Jag ska nämligen gifta mig då..Gemma väldigt vackert och smakfullt bröllop!
Izunia:kom inte in på eran hemsida men såg era bilder på den andra länken vad snygg du är!Vi kommer gifta oss på en gård i stockholm och kommer också ha lite samma stuk på våra dekorationer som er, som vita överdrag på stolarna etc..Har inte alls kommit lika långt i planeringen dock har ändrat mig i sista minuten med vissa beslut.
Trodde att vi skulle vara många på vårat bröllop vi kommer att vara 150st.Sedan kommer mina föräldrar ha en fest för oss veckan efter som är anpassad helt till det land jag ursprungligen kommer ifrån då det kommer att va ytterligare 140 personer.Izunia:Vi kommer lägga ca 60kr st för ett stolsöverdrag vad har ni fått för pris?
Kan inte utelämna för detaljerad info här på bt.Vi kommer gifta oss i en kyrka lite utanför Stockholm och ha festen på en privat gård/slott.60 kr är lite dyrt..
Vi gifter oss den 12 aug.Först tänkte vi ha 2 dagars fest och det kändes lite stessigt.Den andra festen kommer att hållas en vecka efter istället vilket kommer bli så kul det är mina föräldrar som planerar den helt och hållet och det känns bra för min mamma har sån grymt bra smak plus att jag har inte så jätte stor koll på dessa traditioner.Vår bröllopsdag/ fest är det jag och min pojkvän som styr och ställer.
Låter hur bra som helst!Vi kommer också ha brunch dagen efter med dom närmaste familj och vänner.Ska ni iväg på smekmånad?
Vi kommer åka 2dagar efter mina föräldrars fest.Fast vi har inte riktigt bestämt oss ännu vi velar mellan road trip i blandat med lyx och romantik i USA eller Sydafrika.Karibisk kryssning låter nice!
Detta är verkligen den skönaste tråden på BT.Gemma:Jag vad bla där och plåtade!Vilken stad jobbar mannen i?
Kunde inte tidigare lämna ut vissa detaljer men nu spelar det inte så stor roll längre.Min fästman är italiensk/svensk jag själv kommer ursprungligen från eritrea är.Gemma:vet du redan vilka du ska skriva för?Om inte kan jag försöka dra i några kontakter åt dig i shanghai!