• Izunia

Bilder från vårt bröllop

Gemma är det rätt trad??

• Izunia

Gemma har ni varit pa er bröllopsresa nu?

Känner att tiden kryper in pa en..bara nästan 5 manader kvar! Och det mesta gjort..Endast ringarna kvar..och tackkorten!

• Izunia

var i österrike ska du Lapinette?

• Izunia

ah ja! Det har jag sett!

Ska ni ha det som favors?
    Vi hade tänkt att ge gästerna choklad (ferro rocher och marabou dark) i en organzapase.

• Izunia

zea du maste kopiera hela raden och klistra in...

Tackar!

• Izunia

Gemma jag har lite bilder pa min klänning som jag drog pa utan underkjol pa en skabbig dag bara för att ta lite bilder..haha!

groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/brudklnning.msnw

Vart festprogram blir bara pa engelska..orkar inte skriva pa 2 andra sprak! men det blir langt..beskrivning pa alla gäster..och da har vi 200 inbjudna!

• Izunia

vi har visserligen gäster som bara pratar polska, men de flesta kan engelska.
    Vi gifter oss i Lund.

Klänningen gnistrar som satan! haha!! Syns inte sa bra pa bild. Fast klänningen ser lite sammanfallen ut utan underkjolen..

• Izunia

Laban - tackar! Kände mig inte sa snygg pa dem bilderna, men vad gör man inte för att dra pa sig klänningen!

Jag ska ha tiaran jag har pa bilderna. Har köpt 2, men bestämde mig för den senare da den glittrar mer...(dubbla rader)

groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/tillbehr.msnw

Ska ni vara 500-600 gäster!? Who hoooo!!! Vad kul! Jag trodde vi var ganska manga..Ska ni gift

• Izunia

oj...ska ni gifta er i Sverige?

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop