Bilder från vårt bröllop
Nu är jag åter i Stockholm. Flygplatsen öppnade vid 16-tiden och överlyckliga lämnade vi Savoy's härliga duntäcken mot en kaotisk flygplats. Vi hade fått ett meddelande om att planet skulle lämna i tid och det blev "go to gate" och där blev det 30 min försenat, 30 min till, 1 timma till...och 3,5 timma senare lyfte vi. Tredje gången på en vecka som jag tillbringar natten på en flygplats. Tjohooo!!! Undrar när jag ska komma ikapp med sömn och TRÄNING!
Izunia - vi hade hyfsat väder både fredag och lördag så då var vi runt på stan. Ena dagen med en guide som visade och berättade allt för oss. Otroligt vackra hus och byggnader! Igår stannade vi dock inne på hotellet hela dagen (ville inte gå ut i snöstorm). De gav oss våra rum åter pga att flygplatsen var stängd så det blev att läsa lite bok, snacka skit med kollegorna tills det var dags att åka.
Gemma - har ditt mobilnummer. Du gav det till mig tidigare så jag smsar dig under dagen så får du mitt. But I will be there! Trött men söt som min pojvkän brukar säga.