• Gemma

Bilder från vårt bröllop

Lapinette - hehe, jag vet att du jobbar med marknadsundersökningar. Själv gör jag inte det, men jag är beroende av resultatet för att kunna jobba. Och tycker väl i allmänhet att det är ett rätt intressant område... under förutsättning att jag slipper bli antastad av telefonförsäljare som säger mitt förnamn varannan sekund.

• Gemma

Hej flickor! Jag får sköna fashion-rysningar av den här tråden... Laban, skorna är ljuvliga. Och även om mina var en bekväm höjd, slutade det ändå med att vi tjejer kastade våra skor i en hög vid sidan av dansgolvet och dansade barfota på parketten.
    Lapinette, vilka vackra klänningar och en fantastisk lyster i sidenet! Det är fint med materialkrockar, eller hur? Själv tyckte jag om att min marabou-bolero bröt mot den myckna spetsen, och så det blanka sidenbandet... mmm. beställde f ö en Anna Sui-klänning på Net-a-porter i fredags, sååå fin. Ska ha den på en gala på onsdag kväll. Får se hur det går, vi har kundpresentation klockan 9 torsdag morgon...
    Kram, G

• Gemma

Hej igen Lapinette - hehe, tänk att du listade ut att det var resumégalan! jag ska ha väldans koncentrerat kul under ganska kort tid, så att jag kan lägga mig före tolv. då får jag visserligen inte uppleva de snaskigaste incidenterna, men andrahandsinfo kan vara nog så kul...

Kram, G

• Gemma

...när det gäller marknadsundersökningar tror jag inte att vi beställer dem eftersom vi är en traditionell reklambyrå (jag är copy), utan sån sker hos marknadsavdelningen hos respektive kund, eller..? you tell me!

• Gemma

Hej lapinette! Visste inte att folk ville ta efter saker från vårt bröllop..?

Kram: G

• Gemma

Lapinette: Tycker också att det är kul att korrespondera med dig! Det känns sådär att vara gift eftersom min man bor i Shanghai. Å andra sidan är det inte "giftet" som är problemet utan avståndet... tycker nog att vi blivit mer målmedvetna och, ja, beslutsamma, sen vi slog till. Vi vågar formulera önskemål inför framtiden och prioritera oss ihop, istället för separata önskemål. Men var och en har såklart en unik situation. Hur länge har du och din man varit ihop?

• Gemma

Växjöbrud: Tack för ditt rara inlägg! Kul att du gillar min frissa, har väl haft ungefär samma de senaste femton åren...

• Gemma

Lapinette: OK, nu fattar jag vad du menar, såg frisyrinlägget nu.

• Gemma

Hej ni söta snälla, jag jobbar som en GALNING just nu, cirka 16h per dygn, men ser fram emot att återkomma när det blir liiite lugnare, d v s efter kundpres på torsdag. Kram, G

• Gemma

Hej Wilda! Jag tror att det var kallor i min bukett, sen var det en hel del fantastiskt doftande rosor, kanske eucalyptus men mer vet jag inte. Sa till floristen att jag ville ha "une joli bordel", ett vackert kaos med stora vilda trädgårdsrosor och absolut inte en tuktad form nertill. Det skulle spreta. Han hade lindrig prestationsångest (jag hittade ingen bild att utgå från) men jag blev väldigt nöjd.

Du som undrade om ringarna: Det är en george jensen Fusion. På bilden består den av två delar, nu är det ett pussel av vitt, gult och rött guld (vi satte på mittendelen under vigseln.

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop