Inlägg från: spöket laban |Visa alla inlägg
  • spöket laban

Bilder från vårt bröllop

jag hade oxå distansförhållande i dock bara 2år men det var skit jobbigt som du säger lapinette man stänger av efter två veckor...fördelen var väl att man hela tiden var nykär och ägnade all tid ihop för varann...fast jag är lika nykär i dag med:)

• spöket laban

Lapinette Klart du ska ta ringen om du gillar den, tänk inte på priset:) du ska ha den hela livet vad är då 30tusen? det kostar ju en shysst tv eller en soffa alltså inte så farligt:) jag vill oxå ha en i den prisklassen !!

• spöket laban

Lapinette
    wow den är jättefin jag förstår att den är svår att matcha!
    jag har en ring som är 7mm bred i vitt guld med stenar runt hela ringen i mitten på rad typ efvaattling.se ringen heter wide and stars...

• spöket laban

skulle kunna tänka mig en ring på "din" sida modell tara den näst sista med en stor sten i mitten och några små på sidorna lovely

• spöket laban

Lapinette jag tyckte oxå den var bred så jag har gjort en själv som är 7mm evfa´s är ca 8-9mm bred :) jag har lite olika alternativ antingen en enstensring med en stor sten eller en stor prinsessten och fyra små på sidorna typ den på DIN sida eller en tunn ring med bara stenar runt hela så man bygger på min ring typ...är så sugen på nåt maffigt stort ;)

• spöket laban

Gemma Kul att höra från dig igen :) själv sitter jag med flätor i håret och j*vligt öm ... efter en hemma vaxning (och jag som jobbar med det):) Håller själv på med en jakt efter den perfekta vigselringen men har typ 1000förslag och litet utbud då jag numera bor i en småstad i småland :( (vad gör man inte för kärleken)

• spöket laban

Hej tjejer det var längesen, jag har ju inte datorn hemma så ofta då min m2b jobbar i stort sett varje kväll...håller på med mina bröllopsplaner som vanligt samtidigt som jag planerar våran förlovningsfest för 50pers planerar jag bröllopet för 500 gäster...sen ska jag välja smycken för en massa pengar som jag ska få från föräldrar och svärföräldrar...kan man ha mer angenäma problem? Gemma du som har så bra förslag har du några tips? ska man köpa små örhängen och ett halsband+armband i samma serie nåt klassiskt eller ska man satsa på nåt kul typ designsmycken?

• spöket laban

Gemma Jag har oxå kollat lyyngard smycken de är underbara men jag tror diamanter och pärlor är mer tidlösa om jag ska ha det som minne för resten av livet?! Ska ut och kolla lite i morgon och på lördag ska jag och min m2b köpa vigselringen :) :)

Lapinette vad kul att klänningen börjar ta form ska bli kul att se hur du ser ut i den sen, du måste visa bilder :) Jag längtar till jag får ha min klänning på mig och framför allt till min elvis får se mig i den..

• spöket laban

hej tjejer idag har jag haft en ledig dag vilket är mycket ovanligt...så jag har varit hos frissan och sen kollat på smycken, men gud vad svårt gillar så mycket men inget känns som DET där jag ska ha, så jag köpte en påse godis gick hem och somnade i soffan...:) utmattad, men nu är jag igång igen...ska laga lasange till min blivande, undrar hur det blir jag lagar sällan mat. Ha det gott kramar

• spöket laban

Lapinette lasangen blev jätte god och min m2b blev riktigt överraskad då förstår ni hur ofta jag lagar mat:) Jag ska har en vigselring med en stor diamant i mitten som man ser hela diamanten i profil så ser man spetsen och sen på vardera sida är set ytterligare 4små diamanter....liknar din förlovningsring i stilen alltså en modernare variant....kostar 21000kr ;) har dock inte köpt den än då vi skulle gått i morse innan jag skulle jobba men min lata karl kom inte upp ur sängen så tidigt så jag var lite ledsen ett tag, men den försvinner inte..

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop