Inlägg från: spöket laban |Visa alla inlägg
  • spöket laban

Bilder från vårt bröllop

Gemma Du lever ett lyxliv du :) 50år tillsammans, gud vad härligt hoppas vi oxå får uppleva det (och att våra framtida barn lagar goda middagar till oss). Annars får jag nog inhandla ett gäng kokböcker och öva när jag är mammaledig i framtiden, Vad skönt det måste vara att träffas igen när ni är ifrån varann i omgångar...sanghai wow vad häftigt inte många som får den möjligheten här i livet. Njut av livet och av din nya man ;) kramar

• spöket laban

Gemma har du tänkt på att vi har suttit här tidigare på en lördag kväll? min m2b brukar skratta åt det....Men ikväll är han ute med grabbarna :( nejdå, jag är inte sur alls. jag är inte den svartsjuka typen men just i kväll är jag trött och lite känslig som vi tjejer är ibland :)

• spöket laban

Gemma *skrattar* jag känner igen det där i kön på mataffären :) Jag har oxå vant mig vid att vara själv väldigt mycket men blir i alla fall stundvis väldigt deppig och då behöver jag min m2b som mest, fast män har lite svårt att förstå det (om man inte är övertydlig mot dem förstås) ialla fall min. Men nu ligger han här i soffan bredvid och myser så jag ska nog göra honom sällskap för om en stund sticker han till jobbet igen...kram

• spöket laban

Gemma min man har eget företag inom reklam mm jimdavislabs.com så han jobbar dag och natt plus på ett annat jobb som konsult (programerare) mm. Själv jobbar jag inom skönhetsindustrin....vad jobbar din m2b med?

Lapinette vad härligt blev ringen fin?? Visst längtar man till den sitter på fingret:)

kramar

• spöket laban

hej tjejer nu är jag här när ni har gått hem från jobbet....jag jobbar till sex varje dag och tränar därefter...

Gemma you got mail

• spöket laban

Gemma man tröttar aldrig på bilderna från ditt bröllop, har visat alla jag känner din hemsida...

• spöket laban

hej igen tjejer VA! sälja din klänning är du tokig??? Jag har varit hos skräddaren i dag med en bild på dig och vill att hon ska sy en sån fast kort till mig till våra stora försenade förlovningsfest som är snart men hon skulle inte hinna...

Gemma har du varit på karen millen nyligen undrar om dom kan ha någon klänning till min fest annars? när jag var där sist hade dom en spetsklänning i lite beiget men jag blev så tråkig i den :( om du har vägarna förbi skulle det vara kul att höra vad du tycker? och om dom har nåt annat snyggt kanske jag måste kasta mig på tåget till göteborg i helgen igen....kram

• spöket laban

Majs ett tips: lagerhouse har billiga kandelabrar (stavas det så??) som du kanske kan piffa till med...sen är nog många blomsterbutiker duktiga på piffning, de får väl ta in extra personal så de fixar det snabbt...

Jag var verkligen beige i klänningen så jag tror jag väntar till lördag den 11:e och tar en tur till NK göteborg då och håller tummarna att jag hittar nåt, våran förlovningsfest är den 1april...som ett aprilskämt...men vad ska jag göra om jag inte hittar nåt då? har faktiskt lite panik så om ni tjejer med så god smak ser nåt som passar en 34 som är rak som en pinne i kroppen så skrik till så jag vet..

Gemma jag är en klant glömde skriva länken i mailet..har skickat igen :)

Lapinette man blir ju bara såå härligt glad av champange ;)

kram

• spöket laban

hej tjejer nu är jag här när ni andra sover :)

Gemma chokladmassage är underbart passa på att gå nu när du är i sthlm om du vill prova på det, fast inte när du är med din man, då ska du ägna all vaken tid åt han (och natt). Vad gillade du våran hemsida? min m2b har självklart gjort den...jag var med på bild om du ville få ett ansikte av vem som pratar en massa strunt här på sidan...

vi har precis räknat ut att mina föräldrar ska ha ca80inbjudningar och min m2b föräldrar ska ha ca140st (sen ca 10 till våra privata vänner)Hos oss är det föräldrarna som skickar inbjudan, så är det ju ca 1-4pers per inbjudan vill inte ens räkna hur många som blir bjudna, tur att inte alla kan komma :) hur ska jag annars våga dansa vals framför ca500-600pers??

Izunia du var verkligen vacker i din klänning, ska du ha tiara? jag har precis hittat en jag fastnat för men börjar undra om det fortfarande är trendigt? inte för man måste följa alla trender direkt men...

Sov så gott tjejer så ses vi i morgon om ni har tid Kram laban

• spöket laban

hej tjejer jag har varit borta ett par dagar men nu är jag här igen, alltid lika stort skratt när jag läser era kommentarer :) Jag provade min brudklänning igår för första gången på ett lååångt tag (efter mycket godis och tunga hantlar) insåg att jag har gått upp en storlek över ryggen så vilken tur att klänningen är en fransk 38:a alltså svenska 36 och jag var en liten 34 när jag köpte den, numera liten 36:a den är fortfarande för stor men inte så stooor som den var förut....ska sy in den precis innan bröllopet då jag alltid går ner 5kg snabbt på sommaren pga träningsuppehåll och värmen (+ att jag håller igen lite på godis) vem trivs inte med att vara smal? fast man skulle nog vilja ha lite lite mer bröst :) varför blir vi tjejer aldrig nöjda? Jag skulle nog se ut som en älg på skidor om jag någonsin skulle ställa mig på ett par dvs. ;) kram

• spöket laban

Hej tjejer nu är jag här igen efter några dagars frånvaro :( utan vilje...

har läst alla inlägg nu, chokladfabriken har massor med gott jag tror jag dör, vi hade pepparkakspraliner till alla våra kunder innan jul, rätt många hamnade i min mage...och nyligen hade vi mörkchoklad med hallon i...mmmm.

Tycker ni det blir för mycket med slöja, tiara med pärlor och lite strass, samt vitguldshalsbandet från royalpearl med en stor vit sötvattenspärla och matchande örhängen till? blir det för mycket? ska jag skippa tiaran? måste dock ha slöja för att dölja en ska på ryggen ;)

Har tränat och tävlat i samma sport som, håll i er nu Mohammed ali....sedan 96 men slutade tävla då jag träffade min m2b och flyttade runt en massa och hamna slutligen i en liten stad.

Verkar som att jag är den enda som inte kan franska här får gå en kurs nång gång i framtiden

kram

• spöket laban

Izunia jag är jättesnäll :)

jag vet vad du menar med för bra men samtidigt kanske det blir lite pampigt, jag vet inte för det får inte bli tacky heller...men jag gifter mig på balkan och du vet hur dom är utomlands i såna länder...inte direkt minimalistiskt direkt..jag får prova det ihop någon kväll och se...

• spöket laban

Gemma kan tänka mig att fodralet är snyggt och du är värd det:) Jag har fortfarande inte kommit iväg på shopping tur till göteborg efter någon grym klänning till min fest, ska till malmö på torsdag och kolla lite hörde att det fanns en grym klänning på kookai i vitt med grönt sidenband runt midjan :) (gemmas återkommande trend vi får gotta oss i hela sommaren) ska nog köpa sidenband på typ åhlens och knyta runt allt jag har typ klänningar kjolar och kavajer i sommar ...Sen får det bli göteborg veckan efter Börjar få panik efter en klänning nu...säg till om ni ser nåt

kram

• spöket laban

ska genast surfa in på net a porter men deras sida är så slööö

Har ni sett nya kollektionen från dyrberg kern? jag vill ha allt typ alla klockor, smycken och solglasögon....

• spöket laban

gemma dyrbergkern.com

lapinette det lät skitsnyggt

ska leta lite i malmö efter klänning och smycken någon som vet tips på bra affärer där?? klänningar och smycken??

kram på er tjejer

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop