• Izunia

Bilder från vårt bröllop

Lapinette - inte sa farligt när man är van..undrar lite hur det hade sett ut nu..är det som att lära sig cykla? Tror faktiskt inte det..

Jag skulle nog inte klara av att flytta sa mycket. Är alldeles för lat och bekväm. Vi köpte stor lägenhet förra vintern och renovering drog ut pa tiden..Gissa om jag är glad nu när allt är över?!! Ska inte flytta pa länge...

Paris later ju väldigt trevligt! Skulle ni bo där tillsvidare da?
    Jag tycker att det är super att du pratar franka utan rädsla! Det är da man lär sig ju!

Ni pratade om vin ovh choklad...gör inte det! Börjar ju dregla da! :D

• Izunia

Gemma det gör det nog. Jag tävlade först i Lund och sedan för Malmö. har inte hängt med sa mkt i de svängarna nu, men pa "min" tid var örestad inte sa bra. Alltsa inte elitniva.

Jag önskar att jag kunde prova igen...Man märker ju att man inte är lika smidig längre...snyft!!

Jag vill ocksa tävlingsdansa...Har märkt att alla har grymt snygga ben!!

• Izunia

va?? haha..det var ju snällt! :)

Alltsa vissa tradar i detta forumet....:?
    Jag blir sa irriterad..nagra av de har hallt pa alldeles för länge och har fatt 900 likadana svar...öhh..

• Izunia

Brottarvader är ju snyggt! :) Det tror jag väl knappast att du har. Själv har jag alltid haft muskulösa ben och stenhard äck, därför blir man lite :( när den inte är lika fast längre! haha!!

Ha sa trevligt i Prag! Är där ofta själv!

• Izunia

Ja Andi har ofta spelningar i Prag och betalar boende och allt..har svart att tacka nej till 5-stjärnigt hotell i Prag!!

Det finns manga Restauranger som jag kunde rekommenderat.. Speciellt en fransk där Andi brukar spela. Heter Nostress.

• Izunia

Gemma...visst är det! :D

Absint brukar jag alltid köpa med mig i Tjeckien...I like! haha..krävs inte mkt dock! Eftersom jag själv är polska är jag en riktig vodka-girl..haha!

• Izunia

laban..jag kan inte heller franska men allt som allt 5 andra sprak!

Jag ska ha slöja, tiara och örhängen men skippade halsbandet jag köpte da jag tyckte det blev för bra..
    Hur ser din klänning ut?

Man ska alltsa akta sig för dig sa du inte knockar en!? haha! :D

• Izunia

haha! Ja jag är polack sa jag är bara guld och glitter enligt mina vänner!! :D kan ju inte säga emot!! :)

Har du inga bilder??

• Izunia

Det är tur att man inte är för stiff i elegansen! :D
    Precis som Gemma säger kan du nog spända pa lite over the top i Balkan Laban! :D

Andi var helt förskräckt när jag bad honom att hjälpa mig hitta halsband i Sydney..Jag sa bara "klänningen glittar ju en del!" hahaha...

När vi gick till brudaffären visste hon ju vilken klänning jag skulle ha, och
    uppmanade om mindre örhänge och halsband!!

Andi var tom i blicken när jag sa "jag gillar ju glitter"!

Han har ju inte sett min klänning och vald sansat ut ett fint halsband.

Men när jag köper tiara nr 2 pa ebay som är praligare (mer jag!) än nr 1 blev han ater nervös!

Han är nervös för att mina polska släktingar ska komma i leopard, paljetter och guld a la Jetta i The Nanny. Men jag är mer nervös för hans aussie shorts - hawaii skjorta och flip-flops!!!

• Izunia

roslagsbrud: Tackar! Ska genast leta upp det.. Har ofta blivit eftersökt här, Känns uppskattat! :)

Gemma, jag talar Skånska, engelska, polska, tyska och lite ryska.

• Izunia

Jag hörde att det snöade mkt där...inte sa kul om man vill utforska stan? Har ni varit och sett nagot?

• Izunia

ohh har varit pa stan idag med min m2b och letat födelsedagspresent till mig! Glömde köpa nat!! ahha!!!

Men vi har iaf bokat en resa till värmen i slutet av april! Andi behöver semester efter sin langa säsong. Sa det blir till Egypten 1 vecka pa 4 stjärnigt!!! :D

• Izunia

fatta att vi GLÖMDE köpa present.....!! :o
    Det far bli dyrare nu! hahah!

han är inte saa kul att shoppa med, men helt ok. Pappa är mkt roligare! Han älskar snygga kläder och saker.

Andi drar mig i musikaffärer oxh det är ju kul ibland..men efter "ahhhh" pa 80 st gitarrer far jag nog!

• Izunia

ja nu har jag varit och shoppa present till mig!! Det blev lite smink på make up store vilket alltid funkar!

Och jag ska inte glömma att jag inte alls betalar något för vår resa till egypten i april! :D eller när jag hälsar på i österrike..:)

roslagsbrud jag är ocksa nyfiken på din klänning!

• Izunia

hej tjejer..nu har jag varit inaktiv ett tag da andi varit hemma. Men nu är han tillbaks i österrike och jag kan BT:a ihjäl mig! :)

Klippte du av din klänning Gemma???? Coolt..da kan du använda den till annat!

Jag köpte min ring pa kaplans genom internetauktionen...(?) och hoppas fa den innan fredag..fick ett brev fran posten nu...Kanske kan vara ringen!! Nervös..

Svar på tråden Bilder från vårt bröllop