Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
jajj@ - det är inte lätt att fixa lägenhet. Ett tips är att sätta in en egen annons i Sydsvenskan, det är lätt fixat via nätet. Så gjorde vi, och det var en del som hörde av sig.
jajj@ - det är inte lätt att fixa lägenhet. Ett tips är att sätta in en egen annons i Sydsvenskan, det är lätt fixat via nätet. Så gjorde vi, och det var en del som hörde av sig.
hjartat73 - nej vad tråkigt! Hoppas att han bättrar på sig fort och att ni slipper åka till akuten!
En briljant är en diamant med briljantslipning. Så ja, det är en diamant. :)
Carat är hur mycket diamanterna väger. Det är alltså inte samma som karat i guld (som anger anhalten guld). Ibland skriver guldsmederna hur många carat diamanterna har inuti ringen, och då tror jag att det brukar syfta på det totala antalet carat. Och ja, det finns massor av olika slipningar, tex princess (min favvis :)) och baguette. Vad kul att du börjar bestämma dig, det blir säkert jättesnyggt :)
hjartat73 - www.diamant.nu/ här finns massor av information.
Hur gör man? - ska bli kul att träffas på onsdag!
Hur gör man? - wow, lucky you! Var ska ni åka någonstans?
Ska förresten äntligen träffa kocken på restaurangen och gå igenom allt, på tisdag! Ska bli spännande :D
lillabunny- vi ska ha italiensk buffé, så jag hoppas på mycket vegetariskt, kyckling, pasta, olivolja, tapernade, foccacia... *hungrig*. Vad hade ni tänkt er?
ruthie76 och hjartat73 - vad säger ni om att skjuta på vinkvällen tills några fler kan komma?
hjartat73 - hihi, sorry ;) Det ska bli spännande att se vad det blir till slut!
Hur gör man? - :D :D Trodde man att någonsin kunde bli så här? Jag blev så lycklig att jag lyckades med att INTE prata bröllop konstant med min väninna som hälsade på mig igår och idag. Det hade _aldrig_ gått utan er tjejer :D (Fast det blev ju en hel del bröllopssnack ändå, kan ju inte låta bli...)