Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Ja, den är otroligt härlig! Det kommer säkert att bli helt perfekt, den förmedlar verkligen en lyckokänsla, precis som du sa.
Ja, den är otroligt härlig! Det kommer säkert att bli helt perfekt, den förmedlar verkligen en lyckokänsla, precis som du sa.
hjartat73 - Jag tar med mig inbjudningskorten den 25:e också. Men förvänta inga underverk, jag är otroligt opysslig :D Får man fråga vad det kostade att hyra frack coat på Fashion city? Och vad blev det för underkläder till slut?
Ok, tack! Jag tvingade min blivande att läsa här på tråden om vad era blivande kommer att ha på sig, så nu är han nästan övertygad ;). Jag kommer högst troligen också att ha erotikdödare under, haha! Tycker definitivt att du ska ta med och visa :D
hjartat73 - ja, vad kul! Det finns parkeringar utanför, men det är inte säkert att där finns lediga platser. Annars kan man stå på gatan i kvarteret, och så finns ju parkeringen på triangeln. Jag ska höra med min blivande när han slutar, hihi!
hjartat73 - tyvärr jobbar Mattias sent idag, eller ja, inte jättesent men vi hinner inte till kl 16. Eventuellt ska han köpa en frockcoat, fast inte en sprillans då. Han skulle bestämma sig tills ikväll. Köpte du förresten skorna på Fashion city också? Vad var det för skor?
Det ska bli spännande att se hjartat73! Har tittat lite på skorna redan, de ser jättefina ut.
Idag har vi beställt ringarna, var ju tvungna att vara lite snabba så att vi hinner få ringarna till vår omförlovning :) Det gick bra, han är så trevlig, och jag tror att vi var övertydliga med vad vi ville :D
Jättesnygga skor, önskar att min fötter också kunde tåla sådana "spetsiga" skor. Är de sköna från början eller får du gå in dem mycket tror du? Din blivande och hans bestman var jättefina, och såg så högtidliga ut :D. Vilken färg ska din blivande ha på kravatten?
Det låter ju bra. Härligt att du hittade ett bra par skor som också är så snygga! Jag ska också leta lite snart. Hade de bra sortiment och bra priser på Fasion city? Jag skulle vilja ha ett par med rundad tå, såg du några sådana?
lillabunny - det blev två släta, raka vitguldsringar 1,8 mm höga, 7 mm bred till honom, 5 mm bred till mig. Och så en vigselring till mig, ca 2,5 mm bred. Den har 17*0,02 diamanter som sitter väldigt tätt ihop. Jag skulle rekommendera att köpa en sådan diamantring hos honom istället för schalins, eftersom man får mer dubbelt så mycket diamant (av bättre kvalitet) för nästan samma pris. Eller få samma ring (passion menar jag då) till ett lägre pris. Vi ska hämta dem på fredag nästa vecka, ska bli spännande! (Sorry för den utförliga beskrivningen, är ringinsnöad ;)).
Här är förresten länken du frågade efter:
groups.msn.com/Kragberg/shoebox.msnw