Inlägg från: lillabunny |Visa alla inlägg
  • lillabunny

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

~emma~, vår tidsplan kommer att bli:

14:00 Vigsel
    ca 14:30 Mingel med champagne
    15:30 Slottsvandring
    17:30 Middag

Vi kommer att vara på plats 12:00 för påklädning och fotografering innan gästerna checkar in mellan 13:00 och 13:30.

• lillabunny

Låter gott med italienskt ~emma~! Vi är ju inte mer än 12 pers (11 och ½), därav menyn. Det är ett förbeställt slottspaket med fyrarättersmiddag där vi har bytt ut fjärde rätten mot tårtan i stället.
    Vi ska också vara med på slottsvandringen, tänkte att eftersom vigseln är så tidigt så kan det vara kul att hitta på något tillsammans med gästerna (familjen) innan maten. Och varför inte utnyttja att mna är på ett gammalt vackert slott?!!? :)

• lillabunny

Ska ha en tvådelad enkel klänning i grovt siden med tyll under, från Tekla. Lite lik kiks klänningar. Livet är axelbandslöst med bladbroderier, kjolen är a-linjeformad och ankellång.

• lillabunny

Ja, den är som den som hänger i skylten... Gillar också deras klänningar! :)

• lillabunny

Du är väl nöjd med din ~emma~? Den är så vacker!

• lillabunny

jajj@: Jag betalar ca 4800:- för kjol och liv. Då får jag även kjolen omsydd något för att få rätt längd. Är supernöjd med både klänningen och servicen på Tekla!

• lillabunny

Vad har hänt med ringen ~emma~, jag har missat nåt känns det som... :)

• lillabunny

Smurfen, vi skriver så här:

Nu gifter vi oss!

Vi vill varmt välkomna
    (namn)
    till vårt bröllop

Vigseln äger rum i Bäckaskogs slottskapell lördagen den 27 maj kl. 14:00

(våra namn)

• lillabunny

Grattis i efterskott pov!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2