Inlägg från: lillabunny |Visa alla inlägg
  • lillabunny

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Har en kollega på jobbet som är jätteduktig på att fotografera, hon ska ta bilder på vårt bröllop. 2500:- för en förstoring, 15 mindre bilder och en cd-skiva med samtliga bilder och rättigheter till dessa. Hon är med i tre timmar och kör då upp till slottet där vi ska ha bröllopet.

• lillabunny

Hej alla Lund och Malmöbrudar... Tillbaka i bröllopsplaneringen igen. Har uppehållt mig på Familjeliv ett tag, har nämligen fått reda på att jag är gravid! Så idag blir det till att ringa slottet och ändra menyn, gravad lax är ingen höjdare för blivande mammor. Har inte fattat det ännu! Känns helt galet! Kommer att vara i v 18 när vi gifter oss, så jag hoppas att klänningen går på mig...

• lillabunny

Tack Svemerikanst bröllop! Till saken hör att jag redan har klänning, livet är lite för stort, så det går nog, kjolen vet jag inte... Jag ska till affären och prata med dem på fredag! Sist jag var där och provade sa hon att "du får absolut inte gå upp i vikt, för det blir inte snyggt när man tar ut den"... Nu finns det inte så mycket att välja på! Förhoppningsvis har jag inte gått upp så mycket till v18. Ett angenämt problem hur som helst!

• lillabunny

Tack jajj@, ~emma~ och hjartat73!

jajj@: Vi gifter oss 27 maj, barnet är beräknat till slutet av oktober. Kommer att vara i v 18 när vi gifter oss...

• lillabunny

Trodde jag skulle med en kompis till Köpenhamn och titta på bruklänning igår, men jag blev hippad! En liten mysig möhippa med tre av mina bästa vänner! Eftersom allt är så hemligt så visste de bara att vi ska gifta oss snart, inte när! Och de tyckte inte att jag skulle komma undan!

• lillabunny

Eftersom vi vill hålla det hemligt vågade mina tre vänner inte göra någon stor sak av det och blanda in massor med folk. Så det var bara vi fyra. Vi började på ett äventyrsställe med trekamp, där lirade vi golf på en äventyrsbana, spelade bowling och biljard. Jättekul! Sen åkte vi hem till en av tjejerna där jag fick hemma-SPA. Bubbelbad, ansiktsmask, hårinpackning, nagelvård, mm. Riktigt skönt! Sen blev det god middag med frågestund (svarade jag rätt vann jag presenter!), tavelmålning oh efterrätt. Jättemysig kväll!

• lillabunny

pov! Mina kompisar vet ju inte när vi ska gifta därför tog de det säkra före det osäkra och hippade mig (för att jag inte skulle komma undan!). Det är ju lång tid kvar!

• lillabunny

Jag var och provade klänningen igen i fredags, den kommer nog inte att passa! Ska dit igen nästa fredag och ta med mig sambon. Det får nog bli en hel klänning som är skuren under brösten, så att magen får plats!

• lillabunny

Hehe, inte meningen pov. Trodde ju inte att jag skulle få någon som helst möhippa eftersom vi håller bröllopet hemligt! Det var ju därför kompisarna var ute i så god tid, de vet ju inte när det blir av!

• lillabunny

pov... Ja, jag blev verkligen överraskad! Allt är klart utom klänning och underkläder! Det måste ju vänta av förklarliga skäl! :D
    Hur går det för er?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2