Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Hann inte med färgaffären vid Dalaplan idag, blev försenad på jobbet... Så det kanske hinns med imorgon. Tack för tipset i alla fall hjartat73.
Hann inte med färgaffären vid Dalaplan idag, blev försenad på jobbet... Så det kanske hinns med imorgon. Tack för tipset i alla fall hjartat73.
Vad kul ~emma~... Har ni några idéer om vad ni vill käka?
Har försökt att få tag i dem som har hand om slottet där vi ska gifta oss och ha festen för en liten genomgång. Bröllopsexperten hade minisemester, så jag får återkomma på lördag! :)
Nä men, Hur gör man?, det var det jäkligaste! Får man verkligen göra så... Dålig stil av guldsmeden tycker jag!
Hade tyckt att det vore trist när man, som ni, har designat egna ringar för att inte ha samma som alla andra... Också gör han likadana!
Ja, det är säkert så att han får göra det,,, men hur somhelst är det dålig stil tycker jag!
Jag skulle känna som du Hur gör man? Säg det till honom!
Nu har jag hämtat min ring! :) Är supernöjd! :)
Vi har beställt kläder till min kära sambo idag! :) Han har valt jättefin frackcoat och väst och alltihop! Han var så snygg! :)
Vi var på Gustaf Adolf på Föreningsgatan, mannen i affären var underbar! Vi har hyrt frockcoat, skjorta, byxor, väst, plaston, näsduk och lackskor. Ordinarie pris var 1895:-, men vi fick rabatt (tror det var 25%, men är osäker) pga att han ska erbjuda sina kunder efter bröllopsmässan på St Gertrud det... Han har inte skrivit ut hela summan på kvittot, men jag tror att det blev 1695:-. Ska dit och betala handpenningen idag, ska fråga om det exakta priset då... De hade mycket att välja på.
Ja, fem olika färger fror jag att de hade. De hade ett stort sortiment av det mesta och VÄLDIGT bra service!