• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Okej vad valde ni för färg till din blivande då?

• hjartat73

Man kan köpa på Fashion City

• hjartat73

De var bra där när vi var där, fast bäst när Maria är där själv. Hon som äger butiken.

• hjartat73

Tjejer vi ställer in brudbutiksrundan imorgon....iallafall för min del pga väder och förkylning. Vill inte lura ngn att stå vid Pressbyrån och vänta på mig. Om vädret blir bra och jag känner mig okej kommer jag nog ta en sväng med min tärna men eftersom det är så osäkert vill jag inte bestämma ngt. Sedan hoppas jag vädret blir bättre till onsdag och att jag har tillfrisknat!

• hjartat73

Jag får inte heller den sidan att fungera...

Ja om inget händer så kommer jag på onsdag 25/1

• hjartat73

Oj vad här var tyst idag....

• hjartat73

Laddar alla upp inför onsdag *ler*.

• hjartat73

Ja jag kände mig ensam...*ler*...ngt bättre är jag men förkylningen går runt i familjen.

Undra när SimbaBimba skulle komma hem....

Nä, skicka iväg min sambo på träff skulle jag inte vilja för tänk om han skulle tyckt det var kul då skulle inte jag få komma ifrån och fika lika ofta *skrattar*.

• hjartat73

Nä det skulle vara jobbigt...bättre han får ett antal olika alternativ av mig och väljer utifrån det annars skulle nog bröllopsplanerigen ta 3 år om han skulle bli intresserad och hjälpa till *ler*.

• hjartat73

Om jag inte hade varit lite krasslig skulle jag gått på boxercise på tisdag och skulle jag inte fikat på onsdag skulle jag gått på friskusgympa....fast nu tar jag det hela nästa vecka istället *ler*.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2