Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
*fniss* Nu kanske han också blir en liten zilla (eller ska man kanske säga zillo?). Han kanske vill med och fika nästa gång ;)
*fniss* Nu kanske han också blir en liten zilla (eller ska man kanske säga zillo?). Han kanske vill med och fika nästa gång ;)
Oj då. Men det löser ni säkert. Kommer han hem ikväll?
Hi hi :)
Jag provade klänningen i fredags. Har insett att jag inte får gå upp ett gram. Hmm, kanske skulle skippa ostbågarna ikväll. Näääää det skulle jag aldrig göra ;). Men vi kanske kan ta några promenader i parken så att man får röra på sig lite? Så fort min nackspärr har släppt, alltså.
Ja men tror du inte att de skulle börja snacka sport och sånt inom fem minuter? Eller bilar, prylar... ;)
För att det är jobbigt, haha! Bara man har någon att snacka med gör saken 100 gånger lättare.
Garvade lite vid tanken på gänget med killar som provar kostymer, jaquetter och frock coats... :)
Haha, aren't we all... som sagt, jag är överlycklig över att jag slipper att gå till gymmet. Men någon gång får man väl ta sig i kragen...
Det låter ju bra, pilates ska vara bra har man hört. Jag fullkomligt hatar att springa, men pinar mig ibland på löpbandet. Och tränar styrka ibland. Promenader funkar om jag har någon att prata med. Och så brukade jag och sambon spela tennis förr, det var verkligen kul! Ska försöka ta upp det igen. Har du kort någonstans?
Ja fy vad hemskt. Då skulle ju inte vi få styra och ställa, haha!
Jag tränar på Träningsvärket, de har inga pass men man kan träna styrka och kondition till ett mycket bra pris :) Mycket folk, tyvärr. Om man går på "vanliga" tider.
Jo, fast snart är jag inte hemmafru längre, ska gå på praktik :) Hur ska jag klara mig utan BT hela dagarna?! ;)