• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Bettan, Skåne - :D :D :D Det där lät ju riktigt roligt! Det verkar onekligen lite konstigt med strumpebandshållarna.

• ~emma~

Puh76 - Jodå, jag har varit där också. Fast det var ett tag sedan, de har kanske fått in nytt nu? Har du handlat där?

• ~emma~

onsdag i oktober - vilket hade gått bättre om jag inte vore så pratglad :D

• ~emma~

onsdag i oktober - ja, självklart! Det blir nog i nästa vecka. Jag tror inte att vi har bestämt någon dag än?

• ~emma~

Julibrud - 06
    Jag gifter mig också i juli, närmare bestämt den 1:a. Det blir i Gislövs kyrka utanför Trelleborg. Det närmar sig verkligen med stormsteg! Ca två och en halv månad kvar! Jag tyckte att tremånadersgränsen kändes störst att passera, och snart gör du det också :) Vad duktig du är som har skickat ut dina inbjudningskort, det måste jag också göra snart...

• ~emma~

Puh76 - ja det ska jag göra! Köpte du där?

jajja - nu förstår jag inte aaaaaalls vad du menar ;) :D Jag har funderat lite och tycker nog att den första kombinationen (kjol och topp) var som allra snyggast på dig! Du passar verkligen jättebra i Teklas kläder! Förstår att du inte vill vänta tills nästa sommar :)

• ~emma~

Penny28 - ja men då har du ju kommit långt :) Vi har inte heller fixat någon solist, och inte heller transport och några andra saker. Men det ordnar sig nog :)

• ~emma~

jajj@ - ja det var den jag menade! Du drömmer ju inte mycket eller så ;)

• ~emma~

Julibrud - 06 - hmmm, lite skumt det där :D

• ~emma~

Freud skulle bli helt hänförd ;)

• ~emma~

Julibrud - 06 - jaså har du varit där? Det är inte många som känner till den. Det är väl inte så pinsamt med inbjudningarna? Hmmm... jag har satt den 1 maj, lika tidigt det :) Vi måste ha tid att fixa bordsplaceringen innan restaurangen vill ha den i slutet av maj/början av juni.

• ~emma~

Haha, det här börjar balla ur :D :D
    Nu måste jag sticka, är tillbaka om någon timme eller så. Undrar hur många sidor jag ska gå igenom då... ;)

• ~emma~

Men det var ju BARA tio sidor att komma ikapp haha ;)

• ~emma~

Soldusch låter ju bra, håller det bra? Jag hade väl tänkt att sola solarium, kan inte få så mycket vårsol pga en axelbandslös klänning! Snyggt då att vara helt vit där linnet har suttit :D Så man får väl fusksola lite... har någon ett hett tips på ett bra solarium i Malmö? Det som ligger precis bredvid där jag bor tar från 55 kronor, är inte det väldigt dyrt?

• ~emma~

79a - jag antar att det är för 10 minuter... det kanske inte är så dyrt då? Jag är bara van vid priserna i Kristianstad :)

hjärtat - vad kul :)

• ~emma~

Jag måste bara berätta att jag ääääntligen är färdig med inbjudningarna!! :D

Glad påsk allesammans! //Kramar Emma

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2