• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Hej tjejer! Det var ju längesedan man var här inne... Hur går det för er alla? För mig går det sakta men säkert framåt. Nu är det mindre än tre månader kvar, aaaaah :D Det märkte jag idag när jag var inne på BTs planering och de där röda utropstecknena började blinka igen. Suck, enligt den listan ligger jag efter med en hel del!

Ocikatten - vilken nagelbyggare ska du boka?

• ~emma~

Ocikatten - ja det löser sig säkert :)

Bettan, Skåne - ja, snart är det dagen innan bröllopet och man undrar vart tiden tog vägen... Nu undrar jag hur f*n det blev april?! :D Jag kan tyvärr inte komma på fikan eftersom jag måste vara hemma och söka jobb. Jaja, det är ju bra att det finns jobb att söka.

Är det förresten någon som drömmer mardrömmar om den stora dagen? Jag brukade göra det men har inte gjort det på ganska länge. Men snart är det säkert dags igen :D

• ~emma~

Lemice - vart i Egypten ska du åka? Låter väldigt skönt i alla fall :)

• ~emma~

Penny28 - gifter inte vi oss samma dag - 1/7? Visst går tiden snabbt, mindre än tre månader kvar - aaaaaaahhh :D

Så smurfen, det är ganska okej med nerverna förutom när man tänker på bröllopet :D Hur är det med dina nerver då? Du har ju inte alls långt kvar!

Svemerikanskt bröllop - det var längesedan! Hoppas att allt är bra med dig! Det lät jättefint med pärlbandet, ska du vira det runt stjälkarna eller ska du dekorera på något annat sätt? Vad ska du ha för blommor?

• ~emma~

Hej tjejer! Vilken härlig vårdag det blev idag, man blir ju alldeles lycklig! Håller med dig jajja om att det ligger lite nervositet i "luften", snart är vi ju gifta hela bunten :D Även ni som ska gifta er nästa år, tiden går snabbt...

Svemerikanskt bröllop - grattis! Och din bukett låter jättefin.

Ha nu en underbar påsk allihopa, ser fram emot en fika vecka efter det! Och ha en härlig semester Lemice, det låter inte alls dumt :)

• ~emma~

Penny28 - nej, jag har inte direkt koll på allt än... men det ordnar sig nog :) Bara vi får ut inbjudningskorten kommer allt att kännas mycket bättre! Men jag har en del kvar att göra... vad har du kvar?

• ~emma~

...det är väl inte omöjligt :D

• ~emma~

Bettan, Skåne - kollade underkläder? Lite lustigt, det var jag också :) Hittade en skitsnygg korsett som var svindyr (såklart), men annars var det inte så mycket jag hittade som kändes helt 100. Hittade du något skoj? Var var du och kollade någonstans?

• ~emma~

Det var ju lite ironiskt förresten att bandet tagit slut, det är precis sådant som händer när man känner sig stressad för något! Tycker att du och jag får fira ordentligt när vi äntligen lyckats med att skicka iväg inbjudningarna :D

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2