• jajj@

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Jag har i alla fall gott om tid på mig att bestämma mig. Funderade på den där på mipaforum och sen en bukett i vitt och lila till. Och helst inte en lila sammetskostym på min sambo.

• jajj@

Ja, man kan kolla det. hoppas bara att hon har kvar klänningen, för hon flyttade precis och slänge jättemycket. Kan tillägga att mina föräldrar har varit skilda sen -91.

• jajj@

Man kanske skulle kunna göra den helt utan ärmar? Jag ska nog ringa och fråga henne!

• jajj@

Jag fick sms, det var ok. Har inte hört av henne sen dess, så jag antar att det är bra med henne.

• jajj@

Lyckades själv gräla med min sambo på telefon idag. Om våra barn som vi inte har!!

• jajj@

Kanske bara är vi som är knäppa...

• jajj@

Det är en lång historia, men några av hans gamla vänners flickvänner tycker inte riktigt om mig och jag orkar inte riktigt träffa dem.

Det där om barnen är att jag tycker att man vet om mna vill ha barn eller inte, även om mna inte vill ha dem på en gång, men han säger bara att han kommer vilja ha barn sen och då undrar jag hur han kan veta det och då blir vi alltid osams. Låter det onstigt?

• jajj@

Jag tor att det kan vara rätt så slitsamt för förhållandet med barn, det är därför jag vill vänta ett tag till. Men man kan ju inte vänta i all evighet heller, det är klurigt.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2