Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Ska ni skriva något i din vigselring?
Ska ni skriva något i din vigselring?
Den bästa dagen i mitt liv! Och nästan alla dagar som kommit efter det... Av någon orsak så firar vi vår halvårsdag också, ibland mer än helårsdagen. Ingen av oss vet hur det kommer sig att det har blivit så. Vi kanske borde gifta oss då istället!
~emma~ Det tycker jag låter bra, vi har funderat på att skriva något liknande, ex för alltid och namn. Undrar bara om de som graverar ringarna sitter och skrattar och undrar vad för alltid betyder...
Ok, nu förstår jag, ni tänkte skriva på utsidan av ringen! Det blir väl lite ovanligt också?
Jag tror att vi började med att fira halvårsdagen för att vi inte kunde hålla oss till helårsdagen och sen har det fortsatt så. Vi var så otroligt lyckliga den dagen, jag kommer till och med ihåg vad jag hade på mig och vad vi åt och hur det smakade. Vi var larviga och väldigt kära och jag förstår inte hur någon av våra vänner orkade umgås med oss på den tiden...
hejdå!
Jag ska nog också gå, måste göra något vettigt av den här dagen. Jag kanske tittar in senare!
kanske stannar ett tag till förresten...
Nej, precis. Det tar på krafterna inser man i efterhand. Nu känns det lite mer "normalt"
Min sambos syster gjorde en parodi på oss i somras när hon spelade upp hur vi stt och sa du är sötast, nej du, nej du osv.. Det kan vara lite jobbigt att umgås med såna människor.