Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Vi funderade på att göra egna ringar först, men blir det inte ganska mycket dyrare? Hjärtat73, jag börjar fundera på hur din ring kan se ut...
Vi funderade på att göra egna ringar först, men blir det inte ganska mycket dyrare? Hjärtat73, jag börjar fundera på hur din ring kan se ut...
Måste fråga en sak bara, jag hittade de här ringarna jättebilligt på guldgruvan, är det något "fel" att köpa ringar från internet. Vad jag menar är, kan det gå fel på något sätt? De är ju jättemycket billigare där.
~emma~så det tog ett halvår att bestämma sig? Jag lär väl ångra mig 1000 gånger innan allt är klart.
Jasså! Jag trodde att det blev mycket dyrare. Konstigt!
Ja, jag är lite skeptisk mot att handla allt annat än böcker på internet, men det kankse beror på att jag har blivit gammal och konservativ
hjärtat73, jag menade snarare att jag funderar på hur din förlovningsring kan se ut om du inte kan hitta någonvigselring till, utom en som du inte tycker är fin. Jag fick en konstig bild i huvudet.
Kommer ni båda på fikat i kväll?
Jag är född 77 så jag är väl mellan 28 och 29 just nu, du då?
Roligt! Jag fikade med smurfen igår, men det var bara vi och jag satt och höll låda hela tiden. ska försöka hålla mig lite tystare ikväll.
hjärtat73, vänts så ska jag titta!