Inlägg från: Hur gör man? |Visa alla inlägg
  • Hur gör man?

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Måste bara gnälla av mig! Är så arg och ledssen!!!

Jag har tidigare rekomenderat Alaska Guld, MEN vi var därinne igår och vad ser jag???? De ringar som jag och min sambo ritat själva! Han har gjort ett EXAKT likadant par som han säljer nu! Det var ju VÅR design!!!! Dessutom var ringen han säljer nu 1200:- billigare än min!!!

Förlåt om jag låter gnällig, men visst var det fult gjort??? :'(

• Hur gör man?

Det var EXAKT samma! *snyft* Har de en hemsida??? Vilken adress? Det måste jag kolla!

Jag blev så besviken. Trodde ändå att man skulle vara liiiite ensam om den. Ett tag iaf. Trodde inte hans skulle kopiera den rakt av!

• Hur gör man?

Nä, jag vet att han får göra så, men det känns ändå kasst... Min sambo ska dit imorn för att krympa sin ring o då ska han fråga om de är precis likadana.
    Hade han bara sagt till oss att han gillade ringarna och ville göra fler likadana hade det inte kännts likadant. Men du känns det så falskt på nåt sätt... kan inte beskriva känslan...

Jag kanske överdriver??

(kollade hemsidan och de finns inte med där...)

• Hur gör man?

Ja... Min sambo ville nästen att vi skulle byta ut ringarna!!! Svårt att beskriva känslan... Nu känns ringarna "billiga"... äh... det går inte att förklara...
    Men TACK för era tankar och förlåt om jag tar upp hela tråden med mitt gnäll!

• Hur gör man?

lillabunny; Var köpte ni kläder till din sambo? Min sambo vill oxå ha frockcoat. Vad fick ni betala?

• Hur gör man?

Vet ni vad det skulle kosta att köpa de kläderna?

• Hur gör man?

Var ligger Fashion City? Är de bra där?

• Hur gör man?

Tack! Ska kolla där då till min sambo

• Hur gör man?

Okej... ska hålla det i huvudet! Tack ska ni ha!

• Hur gör man?

Hej på er!

*puh* Det är så mycket planering att jag knappt hinner vara härinne och skriva. Satt hemma hos mina föräldrar igår, och nu känns det som att planeringen börjar falla på plats.
    Hur undviker man att bli en "bridezilla"???
    Det är ju trots allt "bara" ett bröllop... eller?
    Jag är så himla bestämd om hur jag ska ha vissa saker. Kan lätt bli konflikter då...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2