Inlägg från: Hur gör man? |Visa alla inlägg
  • Hur gör man?

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Ja, det var jättekul! Första gången jag var med... Kul att få ansikten och "riktiga" namn på alla! Hoppas du kan följa med nästa gång lillabunny!

• Hur gör man?

pov - OJ! Satt ni kvar så sent????

• Hur gör man?

hjartat73 - Vem känner du som heter så? Det är bara jag o min släkt nämligen... men den stavningen iaf...

• Hur gör man?

Hej hej!

Har precis kommit hem efter att ha firat kinesiskt nyår som börjar idag *puh* Sambon är fortfarande iväg, men jag orkade inte... är det illa när man inte ens fyllt 25??? ;)

En liten fråga. Visst är det Bröllopsmässa nästa helg? Var, lite mer exakt, ligger den?

Hoppas allas planeringar flyter på, själv står min HELT stilla just nu. Borde boka fotograf. Var det nån som hade några tips?

Sov Gott!

• Hur gör man?

jespers darling - Vad kul!!! :D
    Världen är verkligen liten!

• Hur gör man?

Tack för tipset Bettan, Skåne! Hur fotograferas ni? I studio eller utomhus? Vad kostar det?

• Hur gör man?

Ja, det var inte dyrt ju! Henne ska jag genast ringa! Så då skulel det alltså kosta 2000 i studio? Låter helt ok pris. Tack för tipset!

• Hur gör man?

Det blir nog söndag för oss med...

• Hur gör man?

~emma~ Jättefina ringar!!! Påminner jättemycket om den jag ska ha, fast jag tror min är lite bredare...Vad fick ni betala för din ring? Hur många ct? Hur bred/hög? (20 frågor... ;))
    Det var ju jag med som köpt min förlovningsring på Alaska Guld... fast jag var lite gnällig... ;)

Jag har jobbat IHJÄL mig sista tiden så jag har inte ens hunnit med att skriva härinne! Men planeringen går framåt. Ska till panduro och handla det sista till inbjudningskorten. Hur långt innan ska ni andra skicka ut era inbjudningar? Hur långt innan ska folk svara?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2