• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Nämen usch hjartat73, vilken otur! Bädda ner dig så snart du kan och vila ordentligt. Hoppas att du blir bättre snart! Kramar

• ~emma~

79a -nej, jag ska använda den andra som jag köpte. Den halvfärdiga ska jag lämna in till en sömmerska, och sedan tänker jag sälja den. Ska bli lite spännande, har aldrig sålt något över nätet förut! Kul att du följer med i eftermiddag förresten!

• ~emma~

norpis - kan inte hjälpa dig med kläder, mer än att många säger att Fashion City har ett stort urval. Jag tror även att Frackkompaniet i Lund har frockcoats till uthyrning.
    Vi ska träffas ikväll på Moccasin klockan 18. Följ gärna med :)

• ~emma~

jajj@ - visst kan vi det. Förstår att du vill träffa din älskling lite också!

norpis - det börjar nääääärma sig :D

• ~emma~

jajj@ - hihi! En hel vecka? Jag var borta från min älskling en vecka för ett tag sedan, det var lite jobbigt först men samtidigt rätt skönt att få lite ensamtid. Man hinner ju sakna varann :) Och lite löjlig får man vara :D

• ~emma~

Bettan, Skåne - sorry, hann inte se ditt inlägg innan jag stack in till stan :( hoppas att du inte blev stående utanför Mocca! Vi måste verkligen byta mobilnummer. Maila mig gärna på emma112@hotmail.com - du också hjartat73! Och alla andra som vill byta nummer! Kramar

• ~emma~

Just det, ny fika på torsdag nästa vecka (9 feb) kl 18 på Coffe Maniac!

• ~emma~

Ja, när ska ni dit? Vi är där på söndag.

• ~emma~

hjartat73 - nu MÅSTE du vara frisk nästa torsdag så att vi kan träffas! Det var längesedan nu ju! Igår var vi sex stycken: jag, jajja, 79a, ruthie, smurfen och ocikatten. Hur mår du idag förresten?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2