• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Hej! Hoppas att ni har haft en trevlig helg. Och grattis smurfen! Vilket datum blev det till slut?

jajja - låter bra, om det inte ser ut som idag förstås. Usch, så tråkigt det har varit ute idag. Hoppas att det blir bättre imorgon.

Ska bli kul att ses på torsdag! Kram

• ~emma~

Jag slutar kl 16 och tycker också att det är onödigt att åka hem om, så jag kan vara där vid 17. Så då ser jag väl er där vid den tiden, jespers darling och 79a! Och alla er andra lite senare.

Smurfen, glöm min fråga, såg ditt datum i listan nu! 27 maj - det är ju snart! :)

• ~emma~

Nej, attans, nu kom jag på att min tvättid börjar kl 16. Så jag får rusa hem först (lätt att rusa när bussen hem tar en dryg halvtimme, men ändå ;)). Men jag kommer så tidigt jag kan!

• ~emma~

hjartat73 - du vet ju hur vi brukar snacka ;)

• ~emma~

hjartat73 - :D :D :D Fast det stämmer inte på mig, jag vill komma tidigt och gå sent!

• ~emma~

Bettan, Skåne - usch vad tråkigt, och vilken otur! Hoppas att det löser sig!

• ~emma~

pov - japp, coffee maniac vid 17-18-tiden. Kul att du kommer också!

• ~emma~

jespers darling - så du ska skicka iväg dem nu? Ok, börjar känna mig lite stressad gällande det nu. Inte för själva inbjudningarna utan för vad som ska stå i informationsbladet... har inte fattat alla beslut än. Du skulle ha osa i slutet av april väl? Synd att du inte kan komma imorgon.

• ~emma~

Tack för en trevlig kväll tjejer! Gud vad många vi var idag... räknade till 10 stycken. Måste vara rekord!

Hur gör man? - jaså? Var du också där i söndags eftermiddag? Jag såg inte dig men vandrar alltid omkring i min egna lilla bubbla ;)

• ~emma~

Hihi, vi vann en kabinväska med tillbehör genom mässans tävling. Inte så mycket men kul ändå!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2