Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Vad bra, hoppas att det är ett tecken!
Vad bra, hoppas att det är ett tecken!
Ha ha, det känns som om det aldrig kommer att hända! Vi har gästlistan och all info klart, ska bara göra färdigt korten och skicka iväg dem. Men det blir väl i början av mars. När ska du skicka dina?
Hihi, min sambos deadline gick ut i söndags :D
Och ja, det är sant, jag har faktiskt gett honom en lista med saker att göra, och med datum när det helst ska vara klart. Det låter kanske lite extremt men han vill ha det så och det funkar ju! :D Fast listan är till oss båda, vi är så virriga att vi hade glömt bort allt annars.
Kan man lasta av korttillverkningen på din syster? Det verkar mycket praktiskt ;)
En fråga: vi har fått möjligheten att hyra en cabbe under tre timmar för ca 900 spänn. Tycker ni att det är dyrt eller billigt?
Hur gör man? - guuud så skönt :) Sådana systrar borde alla ha! Och 100 kort dessutom!
Hur gör man? - nej, ingen chaufför finns, cabben rymmer bara två stycken! Det är en Mercedes.
Fler åsikter?
79a - kul att du följer med!
Då har vi som förslag tisdag eller onsdag! (Men om alla kan torsdag utom jag får jag väl vika mig eftersom jag gått på samtliga fikor utom en ;))
Ska vi försöka köra på onsdag då?