• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Bettan, Skåne - vet inte om du läste mitt inlägg om skorna jag köpte, men jag kan rekommendera Selvi på Baltzarsgatan. Snygga och bra pris. Om du har is i magen stundar studenten och massor av vita skor överallt :)

• ~emma~

Puh76- vad kul, har du någon bild?

Svemerikanskt bröllop - hoppas att du kan komma nästa gång istället :)

hjartat73 - hihi, jag ska genast sätta igång :D

• ~emma~

Förlåt att jag skriver sådana masshälsningar, men man måste ju hinna ikapp ;)

• ~emma~

Ja just det, den är jättesöt!

• ~emma~

Hej tjejer! Jag har precis tagit en tupplur, det blev ju lite sent igår ;) Men kul var det! Är också jätteglad över att ha lärt känna alla er! Hoppas att ni haft en trevlig fika idag också.

smurfen - jag håller med bettan, det första jag tänkte var "va??!!". Varför i all sin dar går du på diet? Du om någon kan väl njuta av en fruktsallad utan att få dåligt samvete ;) (Hehe, det hade jag tyckt hade varit nyttigt).

hjartat73- tråkigt att höra... hoppas att allt löser sig.

Kram på er alla :)

• ~emma~

fru tybergius - det gör vi också! Ska försöka att publicera den snart. Men det är inte helt lätt, eller hur?

• ~emma~

Förresten, snygg klänning Bettan!

Måste berätta, i fredags fick vi hem intyg på hindersprövningen... det börjar pirra lite i magen redan :D

• ~emma~

Jag fyller 25 om några veckor :)

Puh - vi fick också hem två papper. Som jag har förstått det ska båda ges till vigselförrättaren. Ett är intyg om hindersprövning, det andra är intyg för vigsel.

• ~emma~

Puh76 - jaha :) Vi fyllde bara i ett (skrev ut från nätet), så jag tror att det bara är ett papper man ska fylla i, plus namnändringen.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2