• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

jajja- nej, har egentligen inte hört så mycket... men de verkade hålla en bra standard och så ligger de så nära, så det var därför jag gick till dem. Ska göra provuppsättning och sminkning i maj. Egentligen brukar hon inte göra provuppsättningar, men bridezilla som man är så ville jag ha det :D
    Har du flirtat en massa med en liten kille idag möjligtvis?

• ~emma~

jajja - jaha, vad kul :) De hade inga bilder på uppsättningar i salongen än, men jag har sett en bild i tidningen i alla fall. Hon tar 1000 spänn inklusive provuppsättning. Inte världens billigaste men helt okej.

Ska bli kul att ses imorgon :)

• ~emma~

fru tybergius -mig med! emma112@hotmail.com Jättekul att träffa dig igår! Och alla er andra förstås!

hjartat73 - jag mailar. Skönt att du mår bättre idag, men synd att du inte kunde komma igår.

Isa - alla priser finns på www.headon.se - fast sminkningen kostar 800 och inte 600 som det står där.

• ~emma~

fru tybergius - vad duktig du är, jättefina frisyrer!!

• ~emma~

Hej tjejer! Hoppas att ni har haft en mysig helg! Jag får hoppa fikan på torsdag, ska gå på teater.

Bettan - det var ju ett bra pris! Vilken salong ska du vara på? Vet du vad de tar för en sminkning? Och hmmm... jag vet precis vad du menar med inbjudningarna, det går ju bara inte att få iväg dem! :D

Elemmire - lycka till :)

• ~emma~

Hej tjejer! Jösses vilken seg dag det har varit, är det någon mer än jag som har låg energinivå?? Det måste vara väntan på våren... fast den kommer nog snart :) Det ser lite dåligt ut för mig ang. fika på onsdag också, men jag känner på mig att det kommer fler fikor ;)

hjartat73 - Vad kul :D. Hon tyckte säkert att det var lite pinsamt, men hon gjorde någon glad i alla fall!

• ~emma~

Bettan, Skåne - ja, det låter mer som det pris jag har hört... tror att det var 2400 för hår och make, och lite skumpa. Men det kanske inte stämmer för alla frisörer? Men de har ju ett otroligt gott rykte, det verkar som om man verkligen kan lita på dem! Hur går det med inbjudningarna?

• ~emma~

hjartat73 - det måste ha känts lite pirrigt :D

Lemice - det hade varit jättekul att se bild på din klänning!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2