Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
På tal om att jag fastnade med blommor igår, den första buketten du har är jättefin. En så kan jag också tänka mig.
På tal om att jag fastnade med blommor igår, den första buketten du har är jättefin. En så kan jag också tänka mig.
Hjärtat73, hur går det med allt?
ocikatten, vi har sagt kl 18 på coffee mamiac. Jag kom på att det egentligen passar mig bättre att ses lite senare, kanske vid sju. Jag vet inte när de andra har tänkt komma...
Hjärtat73, kan du komma ikväll??
Hjärtat73, har de haft riktig maginfluensa då? Min kompis barn hade samma symptom som H.Cs barn, de hade hög feber men blev aldrig riktigt magsjuka, bara precis i början. Tänkte att du kankse inte smittar...
Angående fika i kväll
Jag kan komma från klockan fem, men kommer att gå hem vid åttatiden. Passar det er andra?
Jag missade emmas inlägg, har fått sms från 79a som inte heller kan komma. Vi kanske ska ta det en annan dag istället? Så kan jag ta hand om min sjuka sambo istället...
~emma~ han tror sig vara förkyld, men det tror han ibland. Fast det kan ju vara santden här gången, han lät faktiskt lite sjuk. Är du också förkyld?
Hjärtat73, jobbigt med två sjuka barn, men det är väl så det blir... Hoppas att ni blir friska igen snart!
Gäller det fika idag? Jag kanske kan komma...