• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Inte så jobbigt längre då jag fick hem sambon från jobb....men hade varit tufft helt själv.

• hjartat73

lillabunny Postafen (åksjuketabl.) hjälper ganska bra mot illamåendet...jag har provat allt annat och man får stå ut och i slutändan är det värt det!

Krya på dig H.C

~emma~ har du kollat den frisören vid Davidhallstorg som tog 700:- och då ingick provuppsättning...låter otroligt billigt men kanske de är bra.....
    Kommer inte ihåg vad stället heter...finns i ngn gammal tråd....

• hjartat73

Ja just det så hette de nog...

• hjartat73

Nu kan våra inbjudningskort bli färdiga...stämpeln med vårt monogram har kommit. Ska bara stämpla och skriva infoblad sedan skickar vi ut det....

• hjartat73

Jag är ju då ganska lat så jag berättar för min toastmadame vad jag vill ha med på infobladet också lägger hon upp det snyggt till mig.....
    ~emma~ hade tänkt försökt få med versen på infobladet....hoppas inte jag stressar dig....*ler*

• hjartat73

Jag kan också fika ikväll....

• hjartat73

Fika 18.00 Coffee Maniac

Ocikatten
    hjartat73
    79a
    Ruthie
    ~emma~
    Lemice?

Fler?

• hjartat73

Bettan, Skåne

De börjar ju få in en hel del vårskor i vanliga skobutiker och en del har nog skor man kan ha på bröllop.

• hjartat73

Om vi inte blir ngn annan än de jag skrivit upp så har alla träffat varandra tidigare....men det gör väl inget?

Fika 18.00 Coffee Maniac

Ocikatten
    hjartat73
    79a
    Ruthie
    ~emma~
    jajj@?
    Lemice?

Fler?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2