Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Inte så jobbigt längre då jag fick hem sambon från jobb....men hade varit tufft helt själv.
Inte så jobbigt längre då jag fick hem sambon från jobb....men hade varit tufft helt själv.
Samma här Bettan....
lillabunny Postafen (åksjuketabl.) hjälper ganska bra mot illamåendet...jag har provat allt annat och man får stå ut och i slutändan är det värt det!
Krya på dig H.C
~emma~ har du kollat den frisören vid Davidhallstorg som tog 700:- och då ingick provuppsättning...låter otroligt billigt men kanske de är bra.....
Kommer inte ihåg vad stället heter...finns i ngn gammal tråd....
Ja just det så hette de nog...
Nu kan våra inbjudningskort bli färdiga...stämpeln med vårt monogram har kommit. Ska bara stämpla och skriva infoblad sedan skickar vi ut det....
Jag är ju då ganska lat så jag berättar för min toastmadame vad jag vill ha med på infobladet också lägger hon upp det snyggt till mig.....
~emma~ hade tänkt försökt få med versen på infobladet....hoppas inte jag stressar dig....*ler*
Jag kan också fika ikväll....
Fika 18.00 Coffee Maniac
Ocikatten
hjartat73
79a
Ruthie
~emma~
Lemice?
Fler?
Bettan, Skåne
De börjar ju få in en hel del vårskor i vanliga skobutiker och en del har nog skor man kan ha på bröllop.
Om vi inte blir ngn annan än de jag skrivit upp så har alla träffat varandra tidigare....men det gör väl inget?
Fika 18.00 Coffee Maniac
Ocikatten
hjartat73
79a
Ruthie
~emma~
jajj@?
Lemice?
Fler?