• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Jag gick ifrån ca en timme för att laga mat och ni har skrivit tre sidor lite mer kanske...*puh*....*ler*

• hjartat73

Ny lista:

2006
    5 augusti hjartat73

2007

Lägg till Er på listan så vi får en aktuell lista!

• hjartat73

Nej vad har jag skrivit kolon, inte PUNKT utan bindestreck naturligtvis och stort D....

• hjartat73

Ny lista:

2006
    15 juli Puh76
    5 augusti hjartat73

2007
    ? augusti 79a

• hjartat73

fru tybergius förlåt såg du inte min rättelse...jag var lite virrig...inte punkt juuu *ler*.

Klart du ska vara med på listan...

• hjartat73

Bettan, Skåne jag fattade inte vad det stod för när jag började hänga här heller och frågade....men som du vet inga frågor är dumma *ler*.

Man 2 be

• hjartat73

Söderslätts Bygdegård ska vi ha vår fest.

Det vi har kvar som kan göras så här långt innan är ringen, tårtan och brudbuketten....sedan kommer det mera längre fram....

• hjartat73

Min toastmadame har gjort mina inbjudningskort....hon är pysslig och har massor av ideér så jag överlät det mesta åt henne.

groups.msn.com/Kragberg/shoebox.msnw

Här hittar du min klänning och inbjudningskort...fast de ser inte ut som på bilden...ska ta nytt foto så fort jag hinner.
    Finns två sidor med mappar så att säga...

• hjartat73

Bettan, Skåne finns dessutom ngn tråd där ngn ifrågasätter varför det inte heter h2b istället (husband 2 be) för det tycker det låter svengelskt med m2b tror jag det var......

• hjartat73

Lemice nu har jag uppdaterat min sida med det inbjudningskortet vi kommer att ha....bild 2

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2