Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Jag gick ifrån ca en timme för att laga mat och ni har skrivit tre sidor lite mer kanske...*puh*....*ler*
Jag gick ifrån ca en timme för att laga mat och ni har skrivit tre sidor lite mer kanske...*puh*....*ler*
Ny lista:
2006
5 augusti hjartat73
2007
Lägg till Er på listan så vi får en aktuell lista!
Nej vad har jag skrivit kolon, inte PUNKT utan bindestreck naturligtvis och stort D....
Ny lista:
2006
15 juli Puh76
5 augusti hjartat73
2007
? augusti 79a
fru tybergius förlåt såg du inte min rättelse...jag var lite virrig...inte punkt juuu *ler*.
Klart du ska vara med på listan...
Bettan, Skåne jag fattade inte vad det stod för när jag började hänga här heller och frågade....men som du vet inga frågor är dumma *ler*.
Man 2 be
Söderslätts Bygdegård ska vi ha vår fest.
Det vi har kvar som kan göras så här långt innan är ringen, tårtan och brudbuketten....sedan kommer det mera längre fram....
Min toastmadame har gjort mina inbjudningskort....hon är pysslig och har massor av ideér så jag överlät det mesta åt henne.
groups.msn.com/Kragberg/shoebox.msnw
Här hittar du min klänning och inbjudningskort...fast de ser inte ut som på bilden...ska ta nytt foto så fort jag hinner.
Finns två sidor med mappar så att säga...
Bettan, Skåne finns dessutom ngn tråd där ngn ifrågasätter varför det inte heter h2b istället (husband 2 be) för det tycker det låter svengelskt med m2b tror jag det var......
Lemice nu har jag uppdaterat min sida med det inbjudningskortet vi kommer att ha....bild 2