• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Det är klockan 18 på café Mocca. Är det tillräckligt sent?

• ~emma~

Ja fast på tisdag träffas vi inte på Coffee Maniac utan på café Mocca vid triangeln.

• ~emma~

Ja just det... hm... på måndag eller tisdag kan vi ju berätta vad vi kommer att ha på oss. Men jag tror inte att det blir något problem, titta efter en massa kacklande tjejer ;)

• ~emma~

hjartat73 - berätta hur det har gått när du kommer tillbaka, är nyfiken!

• ~emma~

Nu åker jag iväg över helgen, hoppas att ni får en trevlig helg! Kramar

• ~emma~

Hej svej, nu är jag tillbaka. Vad kul hjartat73 att ni hittade det ni sökte! Vad blev det för underkläder till slut, om man får fråga?

lillabunny - nu rullar det på med planeringen! Buketten låter jättebra. Vad ska ni ha för in- och utgångsmarscher?

• ~emma~

Förresten, jag var på Matton i fredags, i säkert en timme, och fick hjälp med idéer till inbjudningskorten. Nu kommer jag att chocka dig hjartat73, men jag ska EMBOSSA, hihi :D Det visste jag inte vad det var för en månad sedan. Men i fredags kväll gjorde jag sex olika typer av inbjudningskort, ska ta med mig dem på fikan. Så snart börjar det gå framåt med inbjudningarna också, skönt!

• ~emma~

lillabunny - ja, det var jätteskönt att komma iväg lite och vandra i skogen och sitta framför brasan :)
    Vi har i princip bestämt oss för brudmarsch från Delsbo som ingångsmarsch, men ut vet vi inte än. Skulle vilja ha något speciellt och roligt men har inte hittat något bra alternativ. Vilka psalmer har ni valt?

• ~emma~

lillabunny - tack för länken!! Den vanliga bröllopsmusiksidan får jag inte att fungera. Brudmarsch från Väddö tyckte jag verkligen om, hade varit passande också eftersom jag delvis växt upp där. I denna ljuva sommartid vill jag gärna också ha, den är så härlig! Fast jag vet inte om vi kommer att bestämma om psalmerna. Hur lång kommer er vigselakt att vara? Kommer ni att ha någon solosång?

• ~emma~

Visa från vindens ängar - är det inte den sången där man sjunger att det fladdrar till i en gardin eller något sådant? :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2