• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

lillabunny - vad blev det för ring till slut? Och har du fått något svar från kantorn?

• ~emma~

Ja men den är jättesnygg, passionringen. Du skulle väl ha den i vitguld? Har aldrig sett den i vitguld, men det blir säkert hur snyggt som helst. Är det från Hellkes du har beställt?

Vad blir det för "stuk"? :) Har du gjort färdigt inbjudningarna?

• ~emma~

Hej! Vi köpte nya förlovningsringar dels eftersom de inte verkar passa med något annat (de har naggad kant), och dels för att min blivande tappade sin i havet. Vi ska förlova om oss den 16/2 då vi varit förlovade i två år, så de ringarna ville vi beställa nu. Tänkte att det var lika bra att beställa vigselringen samtidigt. Den kostar 5000. Och ja, det är samma ringar som jag har pratat om förut. Nu har jag nog svarat på alla frågor, hihi :D

Det ska bli jättekul att ses ikväll!

• ~emma~

Jättesnygga inbjudningar lillabunny! Hur många inbjudningar ska du göra och hur många gäster ska ni ha?

• ~emma~

hjartat73 - det förra priset jag fick var minst 7000. Då var det lite större stenar fast färre, så antalet carat var nog ungefär samma. Större stenar kostar iofs lite mer... men jag är nöjd :) Hoppas att de blir fina.

• ~emma~

Håller med hjartat73, lillabunny! Nu känns mina lite simpla, haha!

• ~emma~

hjartat73 - det är ju bra att han är så snabb med att göra dem. Du har gott om tid på dig! Har du funderat vidare på vigselringen?

• ~emma~

jajj@ - vad kul! De ringarna är jättefina. Jag gillar också det enkla och rena. När tänker ni förlova er?
    Jag känner igen mig i din sömnlöshet! Undrar hur det kommer att vara en månad innan bröllopet... *suck*

• ~emma~

hjartat73 - javisst, du kan vänta tills sommaren om du vill det. Perfekt!

• ~emma~

jajj@ - nope, kommer inte att tröttna på glittret :D Men det är ju verkligen en smaksak. Och ja, jag har "designat" ringen själv, fast egentligen inte (hmmmm). Designen är grundad på en av hans andra ringar. Men den hade en lite annorlunda form och hade hälften safirer.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2