• jajj@

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Jo, jag har faktiskt blivit lite sugen på att börja träna igen, känner mig som en degklump. Min syster ska skicka en pilatesvideo till mig som hon kallar för hemmafrugymnastik. det kankse är nåt!

• jajj@

Nej, jag har inget kort. har funderat på friskis och svettis, för där gick jag i uppsala. Var tränar du?

• jajj@

hjärtat73, det kankse inte är någon bra ide då trots allt... Tänk om de skulle börja komma med egna förslag.

• jajj@

Fast vi är ju hemmafruar (min systers omskrivning av arbetslös/sjukskriven/etc) så då kan man träna på ovanliga tider!

• jajj@

~emma~, träningsvärket låter fatligt, som något som gör ont.

• jajj@

Jag kan komma på fika på onsdag! Hade tänkt åka hem pga svår hemlängtan, men nu åker jag nästa vecka istället. Det har varit så kul att träffa alla, så det vill jag inte missa. Sen vill jag ju träffa dig också hjärtat73!

• jajj@

Jag tycker bara att det är såååå tråkigt att träna, särskilt på gym och själv. Pass är bättre, för då kan mna ju bli lite mer motiverad. Jag är nog rätt så lat.

• jajj@

Ja, vi har ju pratat här och jag har sett dig och dina barn på bild, så det är klat matt man blir nyfiken!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2