• Lopez

Kopparspiral - har inte fått barn än..

Hej, tänkte joina diskusjonen. Har också provat p-piller,minipiller och p-stav. Med p-stav hade jag mens jämt så efter 4 månader tröttnade jag på och blöda. Var hos gyn och hon rekomanderade kopparspiral med lokal bedövning. Har heller inte född barn.Med p-piller gick jag också upp i vikt vilket jag inte tyckte om. Ska sätta in den i början på nästa månad. Vi får se hur det går....

• Lopez

Hej, har nu satt inn en koppar spiral för 2 dagar sedan. Jag blöder lite och har mens ont...hoppas det blir bättre snart. Men det gjorde inte ont och sätta dit den eftersom jag fick lite bedövande medel...hoppas koppar spiralen fungerar på mej....vi får se...

• Lopez

Hej, har en fråga...hvilket spriral föredrar ni koppar el hormon. Jag har fått satt inn in koppar spiral för 3 veckor sen. Blödde första veckan efter och hade sen 4 dagar utan något efter det blödningar igen...jag vet att man ska ge det lite tid men jag är så läss på att blöda. Jag hade också en p-stav men hade mens nästan jämmt i 6 månader. Jag är ganska över -känslig när det gäller hormomer för att jag får mycket mera migren. Det ända p-pillerna som fungerade på mej var något som hette Melodia som jag fick impotera från Frankrike då jag bodde i England. Men tyvärr finns det inte möjlighet för det här. Vad tycker ni, ska man prova hormon spiralen istället???

Svar på tråden Kopparspiral - har inte fått barn än..