Februari 2007
24 februari 2007 är det dax för oss att säga JA!
Några fler?
Kan vara kul att följas åt under det kommande året
24 februari 2007 är det dax för oss att säga JA!
Några fler?
Kan vara kul att följas åt under det kommande året
Jädissen:
Här har du en till som ska säga JA i februari 2007!! Har ni börjat planera mycket än? Vi har preliminärbokat kyrka och festlokal... Har du börjat kika på klänning än?
Inte februari men januari 2007 är det dags för mig...
Jädissen
Inte nog med att jag säger Ja i februari 2007.. det verkar som att vi ska slå till på samma dag! :)
Så det fanns några som ska gifta sig i februari...?
Bride 2007
Kul att det ev blir på samma dag På måndag får vi reda p åom vi kan ta det den dagen...min tärna ska ev jobba då...OCh i så fall måste vi flytta bröllopet
Nå?Hur går det för er?Hur långt har ni kommit?
Grattis tjejer! Ni har valt den bästa månaden! :)
Hejsan, här är en till! Oopsan, Bride 2007 vilka lika signaturer vi har...
Jag och min sambo har inte bestämt något exakt datum än, men vi satsar på februari i alla fall. Vi planerar att gifta oss i Thailand, på en strand!
Jädissen Hoppas hoppas att din tärna är ledig då!
Vi har inte kommit så långt.. eller.. jo, vi har bokat kyrka, festlokal/restaurang som vi även har varit och pratat med (redan...), kikat på klänning- ja till och med provat! tror jag hittat den ultimata klänningen för mig! Hur går det för er?
bride2007 Ja,vi har minst sagt lika namn Jag har nog sett dig skriva någon annan stanns här och trodde i ett förvirrat ögonblick att det va jag som skrivit något smart
Sol sol sol.... Idag ska jag å m2b sätta oss ner och prata om hur vi vill ha bröllopet... Hur långt har alla ni andra kommit i era planeringar?
Och här kommer en till Februaribrud.. .-)
Den 1:a februari gifter vi oss på en strand i Thailand!
Här kommer ytterligare en!
10 februari är det dags, har ännu inte bokat något. Vet dock att vi ska ha borgerligt och ganska avslappnat, är inte direkt bridezilla-typen. Tror inte att jag ska ha en brudklänning, utan letar efter en "vanlig" klänning som är mer min stil och passar bättre in i vår budget.