Inlägg från: Lyckligt gift! |Visa alla inlägg
  • Lyckligt gift!

Ordnad transport, eller inte?

Vi blir ca 55 st, jag o min man åker beställd bil. Min fråga är, hur ska man göra för gästerna? Ska man hyra buss från kyrkan till festlokalen? (Ca 3 km) Eller får var o en sköta det själv? Och OM vi fixar, hur blir det efter festen då...Vad tycker ni??? Hur gör alla andra???

• Svar på tråden Ordnad transport, eller inte?
  • Lyckligt gift!

Tack, och givetvis har du/ni rätt i att folk ju vill ha med sina bilar från kyrkan. Det blir så lätt att man snöar på detaljer...eller hur? Man vill ju att folk ska ha kul och inte få problem med att ta sig till o från...Puuuh...en fråga mindre..:)

• Lyckligt gift!

Har ingen aning om hur folk tänker...Men jag tänker som så att Om man ska ta sig med taxi till kyrkan, till festlokalen och sen hem så blir det en massa kostnader för gästerna....eller är det självklart? Jag har inte varit på så många bröllop så jag vet inte vad som är brukligt...

• Lyckligt gift!

På Hisingen? Men va bra, för där ska ju ja ha både bröllop o fest..:)
    Jag tar till mig alla ideer och jag tror nog att vi kommer att ha någon typ av buss från kyrkan, sen får gästerna ta sig hem på egen hand...Roligast är ju om ingen kör bil, så att alla kan vara med o skåla...:)

Svar på tråden Ordnad transport, eller inte?