• tårtbit

Tillit i Ovisshet

lookingforhappiness snälla du han har med all säkerhet varit inne på snyggast MEN det betyder väl inte att han är pedofil eller gubbsjuk eller ute efter något alls!

Jag har kollat på snyggast, snuska och några till för att jag läst om dem på forum som detta och för att jag varit nyfiken.

jag är en 30årig helt normalt hetrosexuell kvinna och jag kan lova dig att trots att jag vet att min sambo kollar en del tuttar och rumpor på nätet så känner inte jag mig hotad och du borde inte göra det heller.

Att han (din kille) kollar på tuttar och rumpor eller vad folk skiver på snyggast handlar med säkerhet inte om dig utan om honom och att han vill kika och så.

Att han inte vågar vara ärlig om det är antagligen för att du lever rövare så in i helvete om det att han inte vågar.(och så klart du kan snoka om du vill, men jag råder dig inte till det. det skapar fler problem i ert förhållande än du behöver)

När jag läste denna tråd var jag HELT säker på att han mördat någon eller köpt sex eller rånat en värdetransport. Detta behöver inte ödelägga ditt förhållande. Detta tror jag handlar mer om din osäkerhet än om vad han gjort.

(förlåt om jag låter taskig det är inte meningen)

• tårtbit

jah.. okej jag fattar jag hade nog förmodligen nojjat också kanske men.. en del låter det stanna vid prat du vet. man längtar efter att vara så där ung igen och någonstans finns kanske en böjelse för unga kvinnor hos (alla?)män, men det betyder ju inte att man bejakar sina böjelser. han skäms kanske och tja vad vet jag..

vad jag vet är dock att inom mitt yrke pratar vi ofta om magkänsla, den brukar inte komma om det inte finns en anledning och det kan man ju kanske ha i åtanke. fast sen är det också så att en sån här grej kan förstöra hela förhållandet så om detta verkligen stör dig så ska du inte satsa mer utan satsa på något annat. det är uinte juste mot någon av er att älta det i hemlighet. (tror jag)

• tårtbit

okej... så hur det nu än är så har vi alltid rumpan bak. jo så är det

äsch nu vet jag inget mer för allt jag säger nu låter antingen som att han är värsta sorten eller att du är det och det vet jag inget om :)

Svar på tråden Tillit i Ovisshet