Tillit i Ovisshet
lookingforhappiness snälla du han har med all säkerhet varit inne på snyggast MEN det betyder väl inte att han är pedofil eller gubbsjuk eller ute efter något alls!
Jag har kollat på snyggast, snuska och några till för att jag läst om dem på forum som detta och för att jag varit nyfiken.
jag är en 30årig helt normalt hetrosexuell kvinna och jag kan lova dig att trots att jag vet att min sambo kollar en del tuttar och rumpor på nätet så känner inte jag mig hotad och du borde inte göra det heller.
Att han (din kille) kollar på tuttar och rumpor eller vad folk skiver på snyggast handlar med säkerhet inte om dig utan om honom och att han vill kika och så.
Att han inte vågar vara ärlig om det är antagligen för att du lever rövare så in i helvete om det att han inte vågar.(och så klart du kan snoka om du vill, men jag råder dig inte till det. det skapar fler problem i ert förhållande än du behöver)
När jag läste denna tråd var jag HELT säker på att han mördat någon eller köpt sex eller rånat en värdetransport. Detta behöver inte ödelägga ditt förhållande. Detta tror jag handlar mer om din osäkerhet än om vad han gjort.
(förlåt om jag låter taskig det är inte meningen)