ååå, jag längtar.
Jag och min man är också kristna och vi väntade med sex tills vi gifte oss. Det ångrar jag inte en sekund!
Det var helt underbart att ha så mycket att se fram emot... Inte nog med vår bröllopsdag som vi drömt om och planerat för, utan även att få flytta ihop och ha sex och få leva med varandra på riktigt!
Nu har vi varit gifta i ett halvår och det är också helt underbart!!!
Visst var det helt otroligt svårt att hålla sig ifrån varandra ibland! Men som du skriver luthiengirl fick det den första förälskelsen och "pirret" att vara så mycket längre.
Pickolina - det där du skrev om att man får leva i ett förhållande med dåligt samliv bara för att man inte har haft sex med en massa personer innan man gifter sig: Min syn på det hela är att sexlivet är något två personer bygger upp och utvecklar tillsammans. Och har man ett helt liv på sig så vore det ju konsigt om man inte kunde uppnå ett lika bra sexliv som de som byter partner lite då och så. Bröllopsnatten för vår del var ju mysig, men inte det skönaste jag har varit med om kan jag erkänna. Men sedan dess har det hänt mycket ;) Man lär sig som tur är!
Det är också en fantastisk känsla att ge hela sig själv till bara EN person. Med min älskling delar jag något (en massa andra saker en sex också förstås) som jag inte har delat eller kommer att dela med någon annan!
Luthiengirl - jag önskar dig och pojkvännen stort lycka till och tycker att ni gör helt rätt! God bless!!