• abnocto

ååå, jag längtar.

Glädjande att läsa om luthiengirl.
    Du ska definitivt inte ha dåligt samvete att ni prövat lite, jag tror bara det är positivt. Det är faktiskt så att alla inte passar till alla, p.g.a anatomin (och då menar jag inte att han ska ha stor, att det är bättre, för det är helt fel). Passar man inte ihop sexuellt spelar det ingen roll hur mycket man än pratar med varandra och ändrar sig, anatomin kommer inte att passa bättre. Visst man kan köra olika ställningar men det är bra om man passar av att bara ligga tillsammans (ibland passar man inte ens till det)

Lyckligt gift! hade väl bara tur som passade ihop med sin karl, det kunde varit precis tvärt om, och då tror jag inte du varit så nöjd.

En som hittat en perfekt efter många "provningar".

• abnocto

Man kan säkert få bra sexliv utan att vad jag kallar "passar ihop". Men om man dessutom passar ihop tror jag att man inte behöver anstränga sig lika mycket för att det ska bli skönt. Man är liksom gjutna för varandra och det är skönt fast man inte gör något. Svårt att beskriva men så upplever jag saken.
    Ett extremt exempel: Jag har levt med en karl som var sjuk och inte kunde få upp den så mycket. Vad vi än gjorde så kändes det knappt (nu överdriver jag för att kunna förklara), trots att jag verkligen älskade honom. Nu bröt vi av andra skäl men jag inser idag att jag hade nog inte klarat av att leva ihop med honom resten av livet då sexet blev så "simpelt", det liksom fattades något (och det vet jag ju tack vare att jag varit med andra)
    Kanske är det inte så om man bara haft en karl, att man är nöjd, för då vet man inte hur det kan vara. Jag vet faktiskt inte. Men jag kritiserar ingen som väljer det, så länge alla är lyckliga.

Svar på tråden ååå, jag längtar.