• drömbrud

ååå, jag längtar.

LUTHIENGIRL

Hej jag ar inte läst hela tråden men lägger ändå in ett ord..

Jag och min pojkvän är också kristna, vi vill verkligen vänta tills bröllopsnatten. Vi har vart tillsamans i 4 månader och har hållt oss så gott det går. Ska inte gifta oss förens om 2år.
    Men, jag vet att de här är fel men de e ju tufft. Vi har inte haft sex, men vi har "tillfredställt varann" på andra sätt. han har fått orgasm jag vet inte hur många gångeer o massa sånt. De e ju så underbart, varför måste ja vänta? Det e vårat egna beslut, men väldigt svårt att tygla sig själv. Tänkte bara fråga, e jag fortfarande oskuld? Han har inte varit "inne" i mig eller så...
    Hur gör ni? Känner du dig ren igen i Gudsögon, jag känner mig lite nere som om jag har svikit Gud...

• drömbrud

TACK LUTHIENGIRL!!!!
    Verkligen ett jätte tack!!
    Känns som du verkligen träffar mitt hjärta.
    Vi lyckades hålla oss ifrån varandra i 3 veckor, men sen blev frestelsen för stor igen, och igen igår kväll. Direkt efteråt så ligger man ju där, helt ledsen o bara GUD, VAD HÅLLER VI PÅ MED!?!?
    Det är som du säger, allt liksom försvinner, man går in i sin synd så att andra folk kopplas ifrån...

Usch vad jag är ledsen, gick änu längre igår. aah, vill kanske inte gå in på detaljer här, iochför sig, ingen känner mig här, tror jag. Du kanske är någoin i min församling, who knows?
    hehe..

Funderar på att OM det händer igen, så ska vi ta en paus ifrån varandra. Då blir det nog som en utmaning, eftersom att vi verkligen VILL vara tillsamsn och älskar varnadra så mycket!

Alla din punkter du tog upp är bra. Fast vi sover inte med varandra så kommer han alltid in till mig och säger godnatt (timmar, hehe) och gomorgon, då har jag ju typ oftast bara en liten topp på mig o trosa eller bara BH o trosa...Inge bra har ja kommit på...Men resten brukar vi sköta faktiskt, detta har till och med på den ultimata "icke romantiska platsen". helt ÅÅH så onödigt.
    BLÄ.

Önskar ja kunde prata med dig på annat ställe en här på BT, känns lite jobbbbigt att alla kna läsa..
    Har du msn?

Hör av dig!
    Tusen kramar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• drömbrud

Wow, va kul att höra allas åsikter. Jag och min M2B har hållt oss som vi kallar det "rena" nu ja du, 3 veckor tror jag..,Och det är stort, har aldrig klarat det innan. Men vet ni va vi gjorde för att klara det, vis a om det händer EN gång till, så ska vi göra en Paus i en månad, det för att vi VILL leva i Gudsvilja innan äktenskapet. Gud skapade äktenskapet för att vi skulle vara beskyddade i våran sexuallitet.
    Som Loppi säger, visst, i Guds ögon är vi redan gifta, men inte på pappret eller i våran bekantskap..Vi har bara berättat för 2 personer...
    Inbga mera, fast många anan för jag har mått väldigt dåligt pågrund av det här ett bra tag.
    Så går det..
    Om man först har levt rent och sagt att det är dfel fel fel och sen helt plötsdligt är man själv den "fallna" den som inte tålde trycket..
    hahahah

Men det blir bra, bara 2 år kvar :D

Pjuu!

Blessings till alla som är här..Så glad att jag hittat rätt ställe där jag kan dela mina känslor med systrar i herrren som inte känner mig, utan att skämmas vill säga :D

Stor kram!!!!!!!!!!!!!!!

• drömbrud

Jaghåller med Wife to be, hon har ju rätt....Så ska det vara...Gud är sådan...Jupp, vill ju inte hacka ner på andra, bara berätta hur det påriktigt står till, och vad bibeln och Gud på riktigt säger om det här.

Svar på tråden ååå, jag längtar.