ååå, jag längtar.
Jag tycker att din berättelse är fin, och ni verkar älska varandra mycket och respektera varandra. Och som nån annan skrev, så är det bra att ni inte känner ånger eller skam för att ni hade sex innan bröllopet.
Jag håller absolut med om att samhället är åt fanders för sex fixerat, det skriva inte om annat. Blir så trött på "Den nya orgasmen", "Nu finns det nya sätt att älska på (?!)" osv, osv...Vadå? Låt folk få vara ifred med sin sexualitet!
Det blir helt klart en sned bild för folk, och mest för unga antagligen, om hur sex ska vara.
Min personliga uppfattning är dock att man ska göra vad som känns bäst för en själv, utan att känna skam för det. Så länge man inte sårar sig själv eller andra genom sitt beteende, ska man följa sitt hjärta (hjärna kanske i vissa fall).
Min syn på kristendomen är att den förstört så mycket för människor, ja religion över huvudtaget. Det känns som att det bara är anledningar för att folk ska få kriga, döda och hata varandra, samtidigt som gud är självisk när han säger att man icke ska ha andra gudar än honom.
Trams.
Make Love - Not war, är min melodi. Om det så bara är love för en kort period eller en natt, så är det ändå bättre än att slåss och hata.