ååå, jag längtar.
Hej!! Jag och min kille också frälsta (kristna) Otroligt kul å se att det e flera här än bara jag som delar dessa åsikter....Tyvärr är jag väl en av dom (förhoppningsvis få) som föll för frestelsen... Jag har ALLTID vart mycket hård på allt som gäller sex...och ändå så föll jag/vi. Och som sagt gjort e ju gjort...och jag vet att Gud ser ALLT!! Så vad gör vi?? Jo vi är helt ärliga emot varann och Gud ...jag smyger inte med det iaf inte för Honom. Jag håller det hemligt inför mina vänner...det e bara några som vet om det. Och igentligen så har ju ingen annan med det att göra =)
I Guds ögon är vi ju faktiskt på ett sätt gifta och jag skulle se det som ett äktenskapsbrott att lämna min M2B (vilket jag heller inte har tänkt efter som vi älskar varanndra)
Men men jag kan inte skylla på nått...vi borde ha vetat bättre, men nu e det som det är ...vi har slutit förbunnd med varanndra och vi gör det bästa av situationen...
Vi vill naturligtvis gifta oss, och kanske blir det snart...how knows =)
Gud förlåter och Hans kärlek består oavsett , och har nog vart med om trassliga ungdomar förr , om man ser det så =) Tyvärr blev jag en av dom ...
Men jag ser inte ner på mig själv, varför lägga sig ner och själv dö??
Vi vill göra Guds vilja, ut och missionera så fort vi gift oss och tänker inte detta hindra oss !
Be blesst!
PS: Jag är med andra ord för sex EFTER giftemål, och kommer ALDRIG att vika mig ifrån det DS