Hur och var träffar man nån?
Jag har vart singel i några år nu och tänkte att detta måste ju vara rätt forum att fråga! Där de flesta säkert är mer eller mindre stadgade...
Hur och var träffade ni era respektive? Hur lång tid tog det innan det blev nåt? Osv. Hur kände/ visste ni att det var rätt? Är det någon som har träffat sin drömpartner via nätet?
Jag var på min första "nät-dejt" för några dagar sedan. Inget seriöst, bara en fika. Jag känner mig så dum, han verkade rätt intresserad, men han var helt enkelt inget för mig, även om han var snäll och så.
Jag VET att jag har höga krav, pluss att jag har fått rätt stark integritet de senaste åren oxå. Sen förväntar jag mig ju inte att killen ska vara någon supermänniska, men...
Den "typen" av killar jag faller för, är oftast redan upptagna. Eller har många att välja på sas. De är absolut inga macho-hunkar, snarare motsatsen. Snälla, mjuka (men inte mesiga), tämligen intellektuella killar. Men jag får oftast andra "typer" efter mig, och vi passar helt enkelt inte ihop.
Jag kanske låter hemskt kategoriserande och "ytlig" nu. Jag vill absolut ge "alla" en chans, men efter några timmars bekantskap så känner man ändå om detta är nåt att bygga på eller inte. Och i 9 fall av 10 ser de killar som "attraherar" mig (främst mentalt) ut på ett visst sätt.
Utseende bryr jag mig egentligen inte så mycket om.
Någon som har/ har haft samma erfarenhet???
Alla tips mottages tacksamt!!!