Inlägg från: Popis |Visa alla inlägg
  • Popis

augustibrudar

Tjena en till 12 augusti brud... :D

Vi har fixat:
    *kyrka
    *lokal
    *frisör
    *make up
    *mat fixad
    *solist
    *band
    *kläder (sydde kostym och köpt en Garamaj)
    *näbbkläder
    *saxofonist
    *inbjudan och hemsida
    *påbörjat vigsel- och sånghäfte
    *brunsch

Ja jag tror vi gjort det mesta men så är ju jag arbetslös också... det här har blivit mitt arbete, det är ju så kul! :)

• Popis

Vi gifter oss klockan 15.00 fotas innan och festen börjar 16.30 med välkomstskål ute om vädret tillåter.

• Popis

Det är ju hur kul som helst att planera :D

Jag bidrar gärna med tips och mina idéer...

• Popis

vi skickar våra den 1 mars med tanke på semestertider...

• Popis

I april måste min sambo välja semsterveckor tillsammans med sin akollegor så jag tycker att 1 mars är ett bra datum när man ska gifta sig den 12:e augusti :D dessutom börjar det ju närma sig det är ju så roligt, vi ska snart göra skriva ut våra inbjudningar.

• Popis

Gu vad många som ska gifta sig den 12 augusti... vilket härligt datum. Hoppas vi har vädergudarna på vår sida :D

• Popis

Ser jättemysigt ut! Vår festlokal är inte alls lika mysig men den blir nog bra efetr att vi varit där å smyckat. :D

• Popis

Åh vad tråkigt att du missar ett bröllop, vem är det som gifter sig? Kanske nån man vet vem det är? :D

• Popis

Ja averkligen, vi har turen att få gå på min studiekamrats bröllop 1 månadg innan vårat. :D

• Popis

Vad kul att gå på bröllopsmässa, själv bor jag lite för långt bort så jag skippar det. Men jag mottar gärna era tips från mässan :D

Svar på tråden augustibrudar