Hjälv va gör jag !!!!
Hej, Jag är en tjej på 30 år som gifte mig i sommras med min make som jag nu varit tillsammans med i fem år. Innan vi gifte oss så har vi haft bekymmer med vårt sexliv. Har inte haft samlag på snart 2 år men vi har haft mys och oralsex så jag har hoppats på att det skulle ändra sig. Jag försöker ta upp situationen med honom men han tycker att jag tjatar. Dessutom så går det i perioder hur stark sexlust man har. Jag har även träffat en kille via en chatt som skall separera från sitt 14 års långa förhållande pga avsaknad av sex. Jag har nu stött och blött mina tankar med mig själv. Vad skall jag göra ? Jag försöker smeka honom få igång honom men han säger ofta - nej inte nu jag är så trött osv. Han vill heller inte prata om det utan tycker att situationen nog är bra som den är. Jag har nu börjat fundera på separation mer och mer. Jag inser att om vårt sexliv inte är existerande hur skall vi då kunna bli en familj m barn som jag vill ha i framtiden. Min biologiska klocka tickar. Jag har funderat både på att skaffa älskare för att han skall få en andpaus från min sexuella frustration och ge honom detta året på sig för att ställa ett ulimatum nästa år att han måste göra något åt det annars så vill jag skiljas. Hur hade ni gjort ? Jag behöver råd och tips för jag känner mig totalt förtvivlad.