• M.H

CAMBRIDGE!

Hejsan alla tjejer!

Vad glad och inspirerad jag blir över att läsa era inlägg!
    Jag har själv varit och vänt ett par dagar med cambridge nu, (dock ätit vanlig mat senare på dagen) men imorgon är det verkligen dags att börja med ren kur.
    Jag vågar dock inte ställa mej på vågen, jag tror jag kommer bli för fixerad...
    Går det bra för alla andra?
    Men vad jag har förstått är de första dagarna värst, är det så eller är det bara en myt och att hela "resan" är ett riktigt h*lvete?
    Ta hand om er! (tack för tips och hjälp)

• M.H

hej!

Blowjo: men 10 kg är ju hur mycket som helst, och detta på 2 veckor!!!!!
    det går ju hur fint som helst, när man hör det blir man lite extra peppad för jag måste erkänna att jag själv har det lite tufft, är inne på andra dagen och känner mej lite yr och svag just nu.
    Det är bara att fortsätta kämpa, gå och och gå en runda, det får fart på kroppen..

Vårblomma: grattis!! fortsätt kämpa på lika bra =)

• M.H

hej alla duktiga kämpare!!

dags att köra igång på söndag (12/3).
    det jag undrar över, ni tjejer som gått ner (och var så duktiga), förutom alla kilon som vågen visar att ni gått ner, känner ni av det på kläder? ser ni någon skillnad, ser er omgivning det?

usch, jag vet inte ens om jag orkar förklara för alla varför jag gör detta, jag vet att jag bara kommer få mothugg, hur har ni tacklat detta?
    fortsätt kämpa på, hoppas på att jag kan lämna en bra rapport hur det har gått för mej om en dryg vecka.
    JÄTTE tacksam för svar!

• M.H

mss..

har även själv bestämt mej för nya tag idag och startar min rena kur idag.. vi kanske kunde följas åt?

än så länge har det gått bra, börjat storstädning i huset =)
    hoppas verkligen att jag ska orka denna förstaq veckan i o m att alla säger att den är svårast..

grattis till alla er som lyckats och kämpa på!! =)

• M.H

hej!!

gud vad roligt att det har kommit så mycket nya inlägg, läser med glädje =)

dag 3 för mej idag.. kände stor hunger igår men detta ska bara gå.. jag har gjort försök att börja innan men fallit tillbaka på andra, tredje dagen, men inte denna gången! (man blir så så himla inspirerad när man tänker/läser denna tråden)
    har varit på gymmet och stått på step-maskin idag, skönt.

MimmiMus: vad roligt att höra från dej, jag har läst trådar för föregående år och läst dina fantastiska resultat, du inspirerade mej grymt då. och denna gången kommer det gå lika bra. =) vet att du kommer klara det lika bra nu också!
    hur har dag 3 varit för dej?

mss: hur går det för dej?

september bride: GRATTIS! =)du är så duktig!

hoppas det går lika bra för er andra!! =)

• M.H

Hej!

ville först säga grattis till MimmiMus.. vilken bra karaktär du har! bra jobbat! =)
    vi är båda på dag 4 nu och detta fixar vi!
    och som du säger, denna tråden blir verkligen beroende framkallande!

till alla andra, kämpa på =) vi är så duktiga ju! :D

Svar på tråden CAMBRIDGE!