• fifflan

CAMBRIDGE!

hej på er!

Har gått på ren kur i en vecka nu och har gått ner 4 kg. Även om jag inte är hungrig så tänker jag på mat OFTA, speciellt framför tv:n.

de senaste dagarna har viktminskningen varit ganska minimal, trots att jag tränat rätt mkt. vill gå ner 6 kg till, innan jag började med kuren hade jag gått ner 16kg enbart tack vare viljestyrka ... men vikten stampar på stället!

Kämpa på!:)

• fifflan

vårblomma, det känns helt underbart, närmar ju mej hela tiden min målvikt!:)

blowjo, jag mådde ganska dåligt dag 4 och 5, hade hemsk yrsel och huvudvärk även om jag druckit mer än 3 liter. Känns dock mycket bättre nu, hoppas det ordnar sig för dej!

• fifflan

pickolina, cappuccino e min favorit :) och gräddkola var den äckligaste jag prövat ... tyckte den var så grynig!

lippi, ursäkta men beställer vad? cambridgepåsarna? *dum*

imorgon dag tio, då ska jag väga mej nästa gång :D (vet inte om jag vågar hoppas :P)

ha det gott tjejer!

• fifflan

Lippi, jag vill gå ner ca 8-10 kg ... nu har det gått fem dagar och jag har gått ner 5kg. Min konsulent sade att det kan ta längre tid för mig i och med att jag redan hade gått ner så mkt i vikt innan jag började med cambridge ... om man bara har få kilon att gå ner så lär det ta längre och så beror det tydligen också på hur mkt vatten man har i kroppen. (iofs är jag ju ingen expert)

jag har kunnat träna lika mkt som vanligt, fast jag tog det lugnare under de tre första dagarna. känner mej inte trött! snarare piggare och gladare :D

• fifflan

Lippi, Nix ... ska börja senast på tisdag!
    annars har jag skrivit fel ... det har gått 10 dagar och jag har gått ner 5kg, sorry :P

• fifflan

lippi, jodå ... visst är jag nöjd :)
    jag är 172cm och väger nu 68kg.

• fifflan

Hej på er! hur går det? jag började min upptrappning idag med att äta 100% kyckling. det smakade inte så gott som väntat.

känner mig lite irriterad i och med att min vikt stått stilla i fem dar, medans jag har tränat tränat och tränat. nåja, man får väl va nöjd med att veta att fem kg försvunnit iaf!

• fifflan

eh, % skulle ju va gram ...

• fifflan

det låter ju som att det går bra för alla :)
    Grattis!

vet inte om jag tränar stenhårt, men antagligen för mkt nudå. som sagt började jag ju upptrappningen idag så får se!

Ha det fint!

• fifflan

hej på er tjejer! hoppas ni blir nöjda med vad ni får:)

mss, vad roligt att det går så bra ... det känns alltid roligt att snabbt märka resultat ... det gör en så mkt mer motiverad :)

idag är det 14:e dagen med cambridge, började upptrappningen för tre dagar sedan. min vikt är -6kg, midjan -12,5cm. känns helt underbart!

• fifflan

Blowjo, Ge inte upp gumman! Det kommer att löna sig i längden! Tänk att du har klarat dej superbra i fyra veckor, du klarar dej utan mat hur bra som helst!

Vi här på tråden hejjar på dej och vill dej allt väl, kämpa på lite till!

KRAMAR!

• fifflan

hej på er tjejer!
    har inte skrivit här på länge, för jag avslutade min CK-kur förra veckan! ville dock kolla in hur det går för er, och det verkar ju gå fint :)

har alltså ätit vanlig mat i snart en vecka nu och vikten går fortfarande nedåt! startvikten var 73kg (målvikt 68)och efter två veckor vägde jag, 68.5kg ... efter "upptrappningen" vägde jag 68kg och nu en vecka efter 66.7 ... vill tacka er för ert stöd och önska er lycka till i fortsättningen! nu ska jag försöka gå ner 6kg med hjälp av mer motion, då jag äntligen lyckades komma under 70-strecket!

Kämpa på!:)

Svar på tråden CAMBRIDGE!