• vickegbg

CAMBRIDGE!

hejsan alla kämpar...

Jag har haft många funderingar på att få bort mina överflöds kilon och har nu blivit såå inspirerade, av er här på forumet, att jag har gått och köpt mig ett veckopaket. Så imorgon börjar jag med min första dag och hoppas att det går åt det rätta hållet. Startvikt:76kg Mål:65kg längd:172cm

Kramar!!

• vickegbg

Blowjo.
    ja, jag har oxå börjat med denna underbara kur... jag står knappt ut men måste se det som att det faktiskt bara ska vara under en liten tid under mitt liv. Och tänk, jag kanske e nöjd med min kropp till sommaren.
    Hur länge har du hållt på och hur länge har det varit i ren kur? Tränar du något?

• vickegbg

Gloriousgirl:
    Gick du upp några kilon efter kuren? Tränade du något under tiden?
    Varför inte tuggummi?

.

• vickegbg

Glömde.. E det någon som vet om det är svårare att gå ner om man har struma???

• vickegbg

Men det e ju jätte bra ändå som sagt . En sak jag inte riktigt fattar bara, det e det här när man kommer in i ketos. Hur kommer det sig att man bränner fett istället och hur mycke kan man bränna? Det måste ju vara väldigt bra om man rör sig samtidigt för då bränner man ju som mest.
    Det här med yrsel och huvudvärk måste bero på att man druckit för lite, eller??
    Varför skulle det vara såå viktigt att göra den där upptrappningen?
    Hihihii här kan jag sitta å fråga hur mycke som hellst ju..
    kämpa på..

• vickegbg

Ojoj...
    Ja, man ska inte ta ut sig för mycke det kan jag skriva upp. Har precis kommit hem från en fotbollscup , det gick vell så där. Kände mig helt färdig, mina medspelare tyckte att jag var helt bäng. Hihihi måste hålla med, det var sjukt. jaja jag kämpar vidare ett tag till, sedan blir det nog typ GI eller VV som gäller. Vågen visar nästan 4kg mindre... gött mos.
    Kram på er alla kämpar..

• vickegbg

Lippi:
    Men konsulten och i papprena står det att man ska dricka minst tre liter/dag.
    Blowjo:
    Skit bra!! E det fyra veckor nu? Märker du mycke på måtten?
    Alltså en sak jag inte fattar med mig det är att jag hela tiden försöker hitta anledningar till att jag inte ska hålla på med detta och istället börja ÄTA som alla andra nyttiga människor gör. Men jag vet ju att jag inte kan hålla det, det går ett par dagar sedan försöker jag hitta anledningar till att jag ska få äta godis oxå.
    Hur känner ni andra? Är det verkligen så att ni inte tänker något alls på mat? Det sägs ju att man inte ska det.
    Hur e det med eran övriga familj? för jag håller på att dööö när min sambo och våran son äter "fredagsmys" och idag pizza.... Pest och pina. Jag planerar nästan hela tiden vad jag ska äta när jag börjar att äta igen.
    Jaja kämpa vidare alla ni där ute men jag kan knappt stå för det själv längre...

• vickegbg

september bride:
    Stackare om du inte tycker om dom andra så håller jag bara tummarna för att du ska tycka om banan (bläää) eller vanilj som e lite godare. Men prova kakao mint... den är faktiskt god. Jaja det tycker ju jag i varje fall. Håller tummarna för dig. Jo just det att vara hungrig det e man verkligen de första två-tre dagarna. Men håll ut det blir verkligen bättre. Om du dricker ex lite mineralvatten eller cola light mättar det lite bättre. Tips bara
    Kämpa vidare det ger resultat

Svar på tråden CAMBRIDGE!