• Nimis

CAMBRIDGE!

Igår fick jag mina påsar så nu ska jag köra igång också!

På helgerna kommer jag äta i början, för jag har så mycket heldagar med aktiviteter inplanerade då, så då vågar jag inte bara köra med pulver.

Hur mycket motionerar ni?
    Jag tränar normalt ganska mycket, men tänkte bara köra lågintensivt (promenader och pilates) nu, för att inte ta i för mycket. Det är ju ändå ganska låg energidos man får i sig...

• Nimis

>september bride
    Jag tog också en jordgubb till frukost!
    Helt ok, men tyvärr lite klumpar. Har ingen mixerstav på jobbet, utan mixar i en sån där shaker-kopp och jag skakade nog inte tillräckligt länge.

Så, vad blir det till lunch då?

• Nimis

Jag vill gå ner 5 kg, gärna 7, så det kanske inte är någon jättenedgång, men kan vara nog så besvärligt för mig...

Gick ner 5-7 kg för två år sedan och har hållt det ganska bra, så nu vill jag gå ner de sista för att känna mig nöjd.

Hur länge har du tänkt att köra med Cambridge?

• Nimis

Jaha, drack min lunch-shake för drygt en halvtimme sedan. Känner mig nog lite hungrig och frusen...

Har lite ont i huvudet också. Har hittills druckit ca 2 liter vatten, vilket är ganska normalt för mig, så jag borde kanske dricka ännu mer nu när man inte får i sig vätska genom maten.

• Nimis

Ska snart åka hem och unna mig en kycklingsoppa eller liknande...

• Nimis

Vad synd att du inte tycker de är goda.
    Kan du blanda i mer vatten? Det kanske hjälper...

Jag tycker att shakerna är goda, speciellt när man är HUNGRIG!
    Tog en grönsakssoppa till kvällsmat igår, var väl sådär. Har provat kyckling tidigare och det var godare, tycker jag.
    Ska köra två påsar under dagen idag, men ikväll blir det kanske mat, för jag tänkte gå och träna och vågar inte göra det utan lite mat i magen. Igår körde jag bara pilates hemma och det gick bra.

• Nimis

Fråga:
    Brukar ni dela upp påsarna på flera mål?

Jag tror det blir svårt att bara "äta" tre ggr om dagen, så nu har jag börjat dela på en del påsar, för att kunna ta fler och mindre mål istället.

• Nimis

Just nu dricker jag te och har en flaska mineralvatten bredvid.
    Känns ganska ok, men det går som sagt bättre när jag delar upp varje påse på två mål, så att jag kan "äta" lite oftare...

Kunde inte motstå att väga mig imorse, men givetvis hade jag inte gått ner något alls...

• Nimis

> Tomas tös, jo finns soppor som smakar kyckling, grönsaker osv. Så allt är inte sött.

> okt2006, jag har bara köpt pulver för två veckor, kostade runt 800-900:- tror jag (om jag inte räknar helt fel nu). Tre påsar om dagen ska täcka dagsbehovet om man kör på ren kur, annars kan man välja att äta t ex ett mål mat om dagen.
    Googla på Cambridge så hittar du massor med information.

• Nimis

>fifflan, grattis till fina resultat!
    Fantastiskt att viktnedgången fortsätter.

Hur länge gick du på kur? (Det står säkert här någonstans, men jag har inte sett det...)

Jag åt två mål CK igår och vanlig kvällsmat som bestod av en halv förpackning färdig fiskgratäng (kanske inte den allra bästa maten med såsen och potatismoset) och riven morot. Gott med mat! Senare på kvällen sprang jag en sväng och efter en stund kändes det som att kolhydraterna bara tog slut. Blev helt matt och fick nästan släpa mig hem. Kände mig dock bättre efter en halvtimme.
    Idag blir kombinerat CK/mat och i helgen mat (har så mycket inplanerat).

Jag är superimponerad av er som kan köra ren kur på helgerna också! Jag skulle inte klara av att bli hembjuden till någon och inte kunna äta mat...

Svar på tråden CAMBRIDGE!