• mss

CAMBRIDGE!

Hej, nu har ni tjejer i denna tråd lyckats få mig så inspirerad av era framgångar så nu har jag också börjat och är inne på min tredje dag. Tänk jag har redan tappat 2.6 kilo fast jag vet att det allra mesta är vatten känns det otroligt fantastiskt, även midjemåttet är 4.5 centimeter mindre, jag måste ha varit rena rama vattenballongen.

Än så länge går det lätt och jag ska kämpa vidare. Stå på er alla duktiga tjejer där ute hoppas ni alla når ert mål

• mss

hej,
    bara undrar om det här med cola light osv, i mina paper står det förslag på "recept" som man kan förbättra smaken på sin shake och det står att det gäller ren kur (förutom ett par undantag) och två av förslagen består av att man kan blanda ut pulvret med cola eller fanta light...jag har gjort det ett par gånger, har jag förstört mycket då?

undrar lite också om det kan påverka så mycket, i pepsi max finns det mindre än 0.1 g kolhydrater per 100 ml så om man bara dricker en dl kan kroppen verkligen känna av det??

Blir lite förtvivlad jag har ju tyckt jag varit så duktig (-3.1 kg på tre dagar)

Kram till er

• mss

Hallå
    Nu är 14 dagar avklarade för mig och jag är nu 5.8 kg lättare och 29 cm mindre (byst, midja, höft och lår). Jag har varit förtvivlad ibland och faktiskt fallit och ätit middag nån gång, men det struntar jag i för det viktigaste för mig är att fortsätta och lyckas (tillfälliga nederlag är bara mänskligt tycker jag).

Tänkte höra om ni andra tjejer funderat eller har erfarenhet om hur det blir med huden på magen, hinner den med eller får man värsta rynkorna? Jag såg en dokumentär i går och började fundera. Jag vet ju att det är någon här inne som gått ner 40 kg så ni borde ju veta.

Kramar på er alla, är kollektivt stolt över alla som vill och orkar kämpa

• mss

hej, jag känner mig så ledsen hade inte gått ner någonting förra veckan....jag fick i och för sig mens i fredags och hoppas att jag samlat på mig vatten på grund av det. Är dessutom jätte yr nu idag och har huvudvärk (trodde inte det skulle vara så efter tre veckor). Någon annan som upplevt liknande?

• mss

september bride
    Stackare har själv varit hos doktorn i dag för halsen så vet att det är tråkigt. själv hade jag fått en virusinfektion så de kunde inte göra något....så var jag inte bättre om en vecka skulle jag komma tillbaka (det suger). Så det enda tips jag kan ge dig är att du kan vara glad för penicilinet i alla fall.

• mss

Hej,
    Jag börjar om idag med CB, var så otroligt motiverad när jag började i februari men tappade det i och med sjukdom, kass praktik och familje problem. Men nu är jag tillbaka igen och börjar på dag 1 med ren kur....nu ska det gå =)

Vill bara säga till alla att ni är så otroligt duktiga.....jag vill med =)

• mss

M.H

Klart vi kan följas åt...idag har gått bra ska snart ta sista påsen. Mitt mål är att klara 45 dagar ren kur...men vet inte om det går.

Lycka till det kommer gå så bra för oss

• mss

Hej,
    Idag var min fjärde dag med ren kur...och tyvärr skriver jag var...jag känner mig så otroligt dålig för jag stod inte emot frestelsen utan åt middag. jaja nya tag imorgon och extra långa promenader i helgen annars blir jag aldrig av med mina 30 kg.

pussar på er alla som kämpar

• mss

september bride:
    Jag tar med min tidigare viktnedgång i min lista också (jag får ju inte glömma bort att jag har varit duktig innan CB också)

mss
    längd 1,71
    start 132kg (med CB 116kg)
    nu 109kg
    mål 85kg

Svar på tråden CAMBRIDGE!